۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۷۸۲۴۶

مراسم ویژه‌ لیالی قدر با حضور آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر با حضور این مرجع تقلید در مدرسه امام امیرالمومنین(ع) خبر داد.
مراسم شب قدر مراسم شب قدر

ترابعلی دولتمند مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم احیای لیالی قدر با حضور این مرجع تقلید خبر داد.

 

وی با بیان این که مراسم ویژه شب‌های قدر ‌همچون سال‌های گذشته با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قم برگزار می‌شود، گفت: این مراسم پر فیض و معنوی در شب های قدر از ساعت 30:22  دقیقه با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز و تا ساعت 2 بامداد ادامه خواهد داشت.


دولتمند سخنران شب نخست را حجت الاسلام رزاقی اعلام و تصریح کرد: در شب بیست و یکم ماه رمضان و شب بیست و سوم نیز به ترتیب حجت الاسلام نظری منفرد و حجت الاسلام حسینی اراکی از فضلای حوزه سخنرانی خواهند کرد.

 
مسؤول دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی اضافه کرد:‌ آقایان حیدرزاده، اشعری، باقری و محمدی از مداحان اهل البیت(ع) نیز در این سه شب به مداحی خواهند پرداخت.

 
دولتمند همچنین از سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در شب های قدر خبر داد و تصریح کرد: مراسم ویژه احیا و قرآن به سر نیز از سوی این مرجع تقلید انجام خواهد شد.924/پ203/ج

ارسال نظرات