۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۷۹۱۰۱
همزمان با سراسر کشور؛

خروش دیار علویان برای آزادی قدس شریف

خبرگزاری رسا ـ مردم روزه دار مازندران همراه با مردم سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
راهپيمايي روز جهاني قدس در مازندران

به گزارس خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم روزه دار شهرهای مختلف مازندران صبح امروز همگام با دیگر مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

براساس این گزارش، زنان و مردان روزه دار شهرهای مختلف مازندران همچون سال‌های گذشته در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین، شرکت کردند.

 

این گزارش می افزاید؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز مازندران و همه شهرهای استان و در بیش از 50 نقطه کشور به سمت میعادگاه های نماز جمعه برگزار شده است.

 

مردم ساری  از میدان شهید قاسمی، به طرف خیابان جمهوری اسامی، میدان ساعت، خیابان 18 دی و میدان شهدا  و مصلای جمعه ساری حرکت کردند تا در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کنند.

 

مردم در طول مسیر راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، امروز روز ذلت آمریکاست پایان اقتدار خودکامه‌هاست، شرط نجات قدس وحدت بود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، رهبری ملت ما الهی است راه بدون رهبری گمراهی است، ملت ما متحد و یک صداست فریاد دارد مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکای مردم فریب فریاد مظلومان در زمین است، رهبری راه و رسم مومنان است رهبری خار چشم دشمنان است، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند./950/پ203/س

ارسال نظرات