۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۷۹۶۹۲
فرمانده ناجا:

در حوزه امنیت اخلاقی با احمدی نژاد اختلاف داشتیم

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که سند عفاف و حجاب در اواخر دولت هشتم به تصویب رسید، گفت: دولت جدید فرصت خوبی برای بازنگری در سند عفاف و حجاب دارد و ما انتظار داریم که این مسأله از سوی دولت پیگیری شود.
سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارف فرمانده نیروی انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران به بحث عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و با بیان این که احمدی نژاد روی همه مباحث و بندهای سند عفاف و حجاب اتفاق نظر نداشت، گفت: انتظار داریم دولت یازدهم در این خصوص توجه ویژه داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که سند عفاف و حجاب در اواخر دولت هشتم به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: دولت جدید فرصت خوبی برای بازنگری در سند عفاف و حجاب دارد و ما انتظار داریم که این مسأله از سوی دولت پیگیری شود.

 

احمدی مقدم، نیروی انتظامی را بازوی توانمندی برای همه دولت های کشور دانست و با بیان این که این پلیس همواره با دولت ها همراه بوده است، ادامه داد: حضور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره اثرگذار بوده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این که پلیس در همه شؤون جامعه نقش دارد، خاطرنشان کرد: این نقش همواره پررنگ و اثرگذار بوده است.

 

احمدی مقدم با اشاره به این که در حوزه امنیت اخلاقی با احمدی نژاد اختلاف داشتیم، تأکید کرد: احمدی حافظه خوبی داشت و آمار و ارقام را خوب یادآوری می کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود خواستار کمک به نیروی انتظامی به منظور تجهیز شدن به امکانات مناسب شد و گفت: تجهیز پلیس به امکانات مناسب به حتم در انجام مأموریت های ذاتی این نیرو بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

احمدی مقدم با بیان این که انتظار داریم دولت جدید همکاری و مساعدت های لازم را برای نیروی انتظامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: رفع نیازها و کاستی های مجموعه پلیس از جمله خواسته های نیروی انتظامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انتظامی را مجری سیاست ها و قوانین دانست و خاطرنشان کرد: کار پلیس سیاست گذاری نیست و باید از نیروی انتظامی آنچه که در قانون دیده شده توقع داشت./950/پ202/ج

ارسال نظرات