۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۸۰۳۲۶
حجت الاسلام رستمیان:

انتشار اخبار حوزه های علمیه خدمت به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دامغان شب گذشته در آیینی با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا در ترویج واشاعه فرهنگ دینی از خبرنگار این خبرگزاری در دامغان تجلیل کردند.
انتشار اخبار حوزه های علمیه خدمت به اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان در این مراسم که در محل مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان با حضور جمعی از اصحاب رسانه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: امروز توجه به رسانه های تخصصی دین و فرهنگ با محوریت علما و روحانیان ضرورتی انکار ناپذیر و سدی در مقابل هجوم فرهنگی بی امان رسانه های جبهه ضد اسلام و انسانیت است.

 


امام جمعه موقت دامغان با تقدیر از همه فعالان حوزه اطلاع رسانی و گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگاران را وجدان صادق و صدای گویای جامعه خواند و تلاش بیش از پیش آنها را در راه نشر و اشاعه مفاهیم و ارزش های اسلام ناب محمدی و بصیرت افزایی خواستار شد.

 

 

وی اطلاع رسانی دینی و نشر اخبار حوزه های علمیه، مساجد و منابر و پایگاه های مذهبی و اعتقادی را خدمت به اسلام و طلبگی خواند و تأکید کرد: باید به سویی برویم که با فعالیت خبرگزاری هایی همچون رسا خبری در این حوزه از دید مردم و علاقه‎مندان دور نماند.

 

 

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان اضافه کرد: القائات خبری، تحلیلی و نمایشی رسانه های مروج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی و تفکرات کفرآمیز، امروز با گسترش شبکه های ماهواره ای و رسانه های مجازی به درون خانه ها راه پیدا کرده اند و چون آفتی خانمان سوز بنیان خانواده و ارزش های دینی و اجتماعی ما را تهدید می کنند.

 

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه امام باقر(ع) و محمد لک زایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان با اهدای لوح تقدیر از فعالیت خبری ماه های اخیر جواد رمضانیان، خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان تجلیل کردند./977/پ202/ب

ارسال نظرات