۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۸۰۹۲۲
در آستانه انتخابات آلمان

بازار اتهام زنی داغ شد

خبرگزاری رسا ـ پیر اشتاین بروک: قصد دارم صدراعظم آلمان شوم برای اینکه سیاستهای وقفه ای دولت فعلی موجب تضعیف آلمان شده و برای آینده هم به اندازه کافی سرمایه گذاری نشده، در طول این مدت کشور به لحاظ سیاسی شکل نگرفته است.
آلمان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،به نقل از یورونیوز؛ پنج هفته بیشتر به برگزاری انتخابات پارلمانی آلمان باقی نمانده و تنور انتخابات لحظه به لحظه داغتر می شود.


رقیب اصلی آنگلا مرکل، پیر اشتاین بروک از حزب سوسیال دموکرات، همزمان با جشن های 150 سالگی این حزب در برلین، به دفاع از برنامه های حزب متبوع خود پرداخت و سیاست های مرکل و دموکرات مسیحی ها را طی سالهای اخیر به باد انتقاد گرفت.


او گفت: قصد دارم صدراعظم آلمان شوم برای اینکه سیاستهای وقفه ای دولت فعلی موجب تضعیف آلمان شده و برای آینده هم به اندازه کافی سرمایه گذاری نشده، در طول این مدت کشور به لحاظ سیاسی شکل نگرفته است.


آنگلا مرکل صدراعظم  8 سال اخیر آلمان هم که بعد از سه هفته تعطیلات تابستانی، فعالیت انتخاباتی خود را چهارشنبه گذشته از سر گرفته است در جمع طرفداران خود گفت: 10 سال پیش، آلمان یک موجود بیمار بوده است. بیمار اروپا!

وی هم چنین ادامه داد: تغییرات زیادی دادیم و به لطف این تغییرات، امروز لنگر ثبات و موتور رشد اروپا هستیم و می خواهیم موقعیت خود را حفظ کنیم.


طبق آخرین نظر سنجی ها، دموکرات مسیحی ها به رهبری آنگلا مرکل با فاصله اندک نسبت به سوسیال دموکرات ها از بخت بیشتری برای پیروزی برخوردار هستند./1409/ح

ارسال نظرات