۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۸۳۲۶۳

انتقاد رییس مجلس خبرگان از اقدامات سرپرست وزارت علوم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهدوی کنی گفت: شایسته است سرپرست فعلی تا زمان رای اعتماد وزیر جدید تلاش خود را برای حفظ وضعیت موجود انجام دهد و از تغییر و تحولات در این سطح خودداری کند.
جلسه مشترک اعضاي مجلس خبرگان به ميزباني آيت الله مهدوي کني جلسه مشترک اعضاي مجلس خبرگان به ميزباني آيت الله مهدوي کني جلسه مشترک اعضاي مجلس خبرگان به ميزباني آيت الله مهدوي کني


به گزارش 
خبرگزاری رسا، آیت الله مهدوی کنی صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه امام صادق(ع) از عزل و نصب های صورت گرقته در برخی دانشگاهها توسط سرپرست وزارت علوم انتقاد کرد.


آیت الله مهدوی کنی در این دیدار که با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: کارهای سرپرست وزارت علوم، قابل دفاع نیست. شایسته است سرپرست فعلی تا زمان رای اعتماد وزیر جدید تلاش خود را برای حفظ وضعیت موجود انجام دهد و از تغییر و تحولات در این سطح خودداری کند.

 

گفتنی است، بسیاری از دلسوزان و کارشناسان کنار گذاشتن نیروهای ارزشی از نهادهای مختلف را با شعار اعتدال که رییس جمهور آن را مطرح کرد، در تضاد دانسته اند.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در حرم مطهر امام رضا(ع) ضمن تذکر به رییس جمهور از کنار گذاشتن نیروهای ارزشی انتقاد کرده بود./916/د102/ع

ارسال نظرات