۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۸۳۴۶۲
چند خبر کوتاه از خوزستان؛

مشاهده شبکه الاهواز بر روی گوشی های همراه امکان پذیر شد

خبرگزاری رسا ـ ساخت نرم افزار شبکه تلویزیونی الاهواز ویژه گوشی های آندروید و برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا(ع) در بهبهان از مهم ترین عناوین چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
عناوين چند خبر کوتاه از خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، نرم افزار شبکه تلویزیونی الاهواز ویژه گوشی های آندروید تولید و منتشر شد.

علاقه مندان می توانند فایل ویژه گوشی های آندروید را از اینجا (http://al-ahwaz.ir/ar/soft/Al-Ahwaz.apk) دریافت کنند.

تماشای شبکه تلویزیونی الاهواز از طریق تلفن همراه با دو سرعت 128k/b  و 256 k/b امکان پذیر است.

گفتنی است، شبکه الاهواز با هدف ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) از تاریخ  15 مرداد ماه به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرد و پس از یک ماه پخش برنامه های این شبکه به صورت رسمی آغاز شد.

شبکه الاهواز به آدرس Nailsat: 7/5w  و freq: 10727 بر روی مرورگر ماهواره جهانی قرار دارد و برنامه های این شبکه به صورت عربی در اختیار بینندگان قرار گرفته است.

برگزاری ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در بهبهان

سید عبدالله حسینی منفرد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در محل قدمگاه این حضرت در نزدیکی بهبهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های جشن روز میلاد امام رضا (ع) شامل سخنرانی، مولودی خوانی،شعر خوانی، برپایی مسابقه های متنوع و انتشار و توزیع لوح های فشرده امام رئوف است.

حسینی منفرد با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در دهه کرامت در این شهرستان، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته مجموعه فعالیت های فرهنگی و هنری در دهه کرامت در بهبهان آغاز شده و تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اعلام فراخوان مسابقه نقاشی ضامن آهو، برپایی شب شعر غریب الغربا، اکران فیلم های کوتاه با موضوع امام هشتم، برپایی مسابقه بزرگ رضای رضا (ع) و برپایی اردوی دو روزه عکاسی در محل قدمگاه حضرت در بهبهان بخش دیگر از برنامه تدارک دیده شده جهت اجرا در دهه کرامت است.

حسینی منفرد از مشارکت و همراهی هنرمندان در خلق آثار هنری با موضوع کرامت و همچنین برپایی نمایشگاهی از این آثار در آینده نزدیک خبر داد.

برگزاری جلسه ارتقاء بصیرت دینی ویژه خانوادهای کارکنان نیروی انتظامی هفتگل

حجت‌الاسلام محمد کریمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هفتکل از برگزاری جلسه ارتقا بصیرت دینی ویژه خانواده های کارکنان ناجا شهرستان هفتگل خبر داد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسه افزود: موضوع این جلسه سبک زندگی اسلامی، راهکارهای تقویت بنیاد خانواده و همچنین راهکارهایی برای عملی شدن این سبک در زندگی افراد جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام کریمی خاطر نشان کرد: جلسه ارتقاء بصیرت دینی ویژه خانوادهای کارکنان نیروی انتظامی هفتگل روز گذشته، در اردوگاه تفریحی این شهرستان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد./9464/د101/غ

ارسال نظرات