۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۸۴۵۳۸

السیسی رییس جمهور می شود

خبرگزاری رسا ـ با گسترش تبلیغات، در یکی از محلات ثروتمند شهر قاهره، یک شکلات فروشی به تولید شکلات هایی با تصویر ژنرال السیسی پرداخته است.
السيسي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یورونیوز در گزارشی از فعالیت یک کمپین در حمایت از ریاست جمهوری ژنرال السیسی خبر داد.
در این گزارش آمده است که جمعی از افسران سابق ارتش مصر روز دوشنبه با امضای طوماری از ژنرال السیسی، فرمانده کل نیروهای مسلح مصر تقاضا کردند که ریاست جمهوری مصر را بپذیرد.
همچنین گفته می شود کمپینی برای حمایت از ریاست جمهوری ژنرال السیسی در قاهره تشکیل شده است و طرفداران او به دلیل موفقیتش در برکناری محمد مرسی رییس جمهور سابق و بازگرداندن نظم و امنیت به مصر! پس از نزدیک به سه سال آشفتگی، خواهان ریاست جمهوری او شده اند.

رفاهی نصرالله از سازمان دهندگان این کمپین در سخنانی خطاب به ژنرال السیسی گفت: ما اینجا جمع شده ایم زیرا می خواهیم که شما رهبر و رئیس جمهور ما شوید. فراموش نکنید که شما به مردم مصر گفته اید که به خواسته هایشان پاسخ خواهید داد. اکنون خواسته ما این است که شما رئیس جمهور مصر شوید.
گفته می شود این کمپین سعی دارد سی میلیون امضاء در حمایت از ریاست جمهوری السیسی جمع آوری کند. رسانه های دولتی و شبکه های رادیو تلویزیونی نیز به تقویت این احساسات کمک می کنند و به پخش آهنگ هایی در ستایش او می پردازند.
با گسترش تبلیغات، در یکی از محلات ثروتمند شهر قاهره، یک شکلات فروشی به تولید شکلات هایی با تصویر ژنرال السیسی پرداخته است.
/1415/1409/ح

ارسال نظرات