۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۸۴۸۸۴
به همت مرکز اسلامی امام علی؛

مسابقه کتابخوانی به زبان سوئدی به مناسبت عید غدیر خم برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه کتابخوانی به زبان سوئدی به مناسبت عید سعید غدیر خم از سوی مرکز اسلامی امام علی(ع) برگزار می‎شود.
کتاب خداشناسي به زبان سوئدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با عید غدیر خم و جشن ولایت، مسابقه کتابخوانی به همت مرکز اسلامی امام علی (ع) برگزار با هدف تشویق به کتابخوانی و آشنایی بیشتر خوانندگان کتاب با عرفان اسلامی برگزار می شود.

 

کتاب خداشناسی (Självkännedom) نوشته دکتر محمد شمالی کتابی با موضوع عرفان است که سعی به معرفی انسان به عنوان جانشین الهی بر روی زمین با استناد به آیات قرآن کریم و روایات و احادیث دارد.

 

دکتر شمالی فیلسوف، نویسنده کتاب، نویسنده و دارای مدرک دکترا از دو دانشگاه تهران و منچستر است. وی چندین کتاب در زمینه عرفان و اخلاق اسلامی به زبان انگلیسی تألیف کرده و کتاب خداشناسی وی از سوی زهرا زاهد به سوئدی ترجمه شده است.

 

این مسابقه به صورت امتحان کتبی و به زبان سوئدی برگزار شده و شرکت کننده ای که بتواند بالاترین نمره را بدست آورد به عنوان نفر برتر مسابقات شناخته خواهد شد. به نفر برتر این مسابقات یک سفر حج عمره اهدایی از سوی آژانس نور اروپا اهدا خواهد شد.

 

در صورتی که بالاترین نمره همزمان از سوی بیش از یک شرکت کننده به دست آورده شود، نفر برتر به قید قرعه در جشن عید غدیر خم تعیین می شود. در این صورت از دیگر شرکت کنندگان برتر نیز با جوایز نفیسی قدردانی خواهد شد./980/ب101/د

ارسال نظرات