۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۸۵۸۵۳
امام جمعه مرند:

ایران همواره منادی صلح در جهان بوده است

خبرگزاری رسا ـ‌حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که رییس جمهور هوشیارانه از جریان مقاومت دفاع کرد و مواضع شفاف ایران را به جهانیان رساند، گفت: ایران همواره منادی صلح در جهان بوده است.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که نتایج مثبت سفر رییس جمهور و هیأت همراه به آمریکا بازخورد حماسه سیاسی 24 خرداد ملت ایران است، اظهار داشت: در مجمع عمومی سازمان ملل همه کشورها جز رژیم صهیونیستی، پیام صلح جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده‌اند، رییس جمهور کشورمان توانست در این اجلاس به شایستگی از تاکتیک نرمش قهرمانانه بهره مند شود.


حجت الاسلام نعمت زاده با بیان این‌که مردم از مواضع خردمندانه و سخنان سنجیده رییس جمهور خرسند هستند، افزود: ایران همواره منادی صلح در جهان بوده است، اما گرچه ما طالب جنگ نیستیم ولی جهان بداند ایران اسلامی در امر دفاع از خود هرگز عقب نشینی نکرده و به هر متجاوزی نیز پاسخ قاطعانه خواهد داد.


امام جمعه مرند با اشاره به مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی، گفت: اعمال فشار و تحریم‌های همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی کارساز نبوده و این مذاکرات نشان داد که ایران اسلامی در دیپلماسی عمومی خود به دنبال تعامل با جامعه بین الملل است.


وی ایستادگی و مقاومت مردم و مسؤولان از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب را موجب عقب نشینی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست و افزود: حقیقت آن است که ملت ایران با افزایش بصیرت سیاسی و با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه مانند گذشته در برابر تمامی دسیسه‌های سازمان یافته دشمنان ایستادگی خواهند کرد.


حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: دشمنان در طول سه دهه گذشته برای ضربه به انقلاب با هزاران توطئه و تهدید نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، سال ها پیش با شکست در عرصه نظامی به این نتیجه رسیدند که امروز در عرصه فرهنگ و اقتصاد وارد رویارویی با ایران اسلامی شوند.


وی افزود: مواضع قاطع ایران اسلامی تمام معادلات دشمنان را برهم زده و اقتدار نظام و صلح طلبی و استفاده از حق مسلم انرژی هسته‌ای کشورمان نیز بر جهانیان به اثبات رسانده است، تا زمانی که مردم رهبر فرزانه‌ای مانند امام خامنه ای دارند، دشمن چیزی جز خاری و ذلت عایدشان نخواهد بود./935/ت303/ب

ارسال نظرات