۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۹۲۱۰۴
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی:

رهبر معظم انقلاب خاری در چشم دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تهاجم همه جانبه دشمنان نسبت به دین، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه،‌ گفت: روحانیان باید در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند، البته مقام معظم رهبری خاری در چشم دشمنان هستند، چرا که ایشان شناخت خوبی به مسائل داشته و به موقع هشدارهای لازم را می‌دهند.
حجت الاسلام آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در همایش ائمه جماعات مدارس استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به ارتباط حوزه و جامعه مدرسین با آموزش و پرورش تأکید فراوانی دارند.

وی ادامه داد: در حوزه باید کسانی تربیت شوند که با مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان ارتباط داشته و معارف دین و اسلام را به آن‌ها منتقل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سختی‌ها‌ و مشکلات کار تبلیغی برای نشر معارف دین، اظهار داشت: نشر حق و ایستادگی در برابر باطل رنج و سختی فراوانی دارد که فرد مبلغ باید آن‌ها را تحمل کند.

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، از این‌رو باید نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت، امروز دشمنان خواب‌های زیادی برای جمهوری اسلامی ایران دیدند، برای آموزش عالی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نقشه‌ها کشیدند، از این‌رو با تمام توان باید در عرصه کارهای فرهنگی وارد شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با حساس خواندن کار روحانیان، بیان داشت: وظیفه طلاب و روحانیان پاسداری از اسلام است، اگر فردی می‌خواهد مدافع دین و اسلام باشد باید سختی‌های آن را نیز تحمل کند.

وی تصریح کرد: انجام کار فرهنگی در شهر مقدس قم به سبب حساسیت دشمنان نسبت به این شهر بسیار مهم است، آموزش و پرورش، دانشگاه از مراکز حساس به شمار می‌آیند و باید به این نهادها توجه خاصی شده و برای مقابله با تهاجمات دشمنان راهکار ارائه داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که نوجوانان امانت‌های الهی هستند، گفت: امروز ما با بمباران تبلیغات سیاه و ضد دینی مواجه هستیم، ماهواره ها نیز تهدیدی جدی برای جامعه و خانواده ها به شمار می آیند.

وی تأکید کرد: دنیا با تمام توان در برابر دین، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه قد علم کرده است، روحانیان باید در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند، البته مقام معظم رهبری خاری در چشم دشمنان هستند، چرا که ایشان شناخت خوبی به مسائل داشته و به موقع هشدارهای لازم را می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی عمل به اسلام را عامل عزت کنونی مردم و ملت ایران دانست و اظهار داشت: باید با برنامه مناسب و منسجم کار کرد، امروز روزی نیست که افراد بخواهند به صورت فردی عمل کنند، در امر تبلیغ باید با برنامه وارد شویم./993/پ202/ج

 

ارسال نظرات