۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۹۳۵۴۸

برگزاری گرامیداشت 9 دی با حضور روحانیون استان فارس

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیون استان فارس در تجمعی به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، طلاب و روحانیون استان فارس امروز با برگزای همایش گرامی داشت 9 دی به ندای رهبری لبیک گفتند و بر حراست بی چون و چرا از خون شهدای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

 

حجت الاسلام رحیمی صادق، مدیر استانی حوزه های علمیه فارس درباره حماسه 9 دی ماه سال 88 در این همایش اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به معنویت و کشوراسلامی خود عشق می ورزند و عاشقانه از حریم ولایت فقیه دفاع می کنند و به هیچ قیمتی حاضر نیستند اعتقاداتشان را کسی به سخره بگیرد.

 

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: آنهایی که اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را دوست داشتند در 9 دی سال 88 به دعوت رهبری معظم انقلاب و ولی امر مسلمین وارد میدان شدند و حیله و نیرنگ دشمنان ایران اسلامی را نابود کردند.

 

وی با اشاره به این که 9 دی ماه مانند 22 بهمن و سایر مناسبتهای ایران اسلامی یوم الله محسوب می شود، تصریح کرد: مردم برای صیانت از انقلاب اسلامی و خون پاک شهدای انقلاب بپا خواستند و جریانی را رغم زدند که در یادها خواهد ماند و به دشمنان و افراد فریب خورده و فتنه گران فهماندند که این حماسه متعلق به هیچ حزب و گروه خواصی نیست و 9 دی ماه متعلق به عموم ملت ایران اسلامی است.

 

در ادامه همایش میثاق با ولایت روحانیون فارس حجت الاسلام مجتبی ذالنور، دبیر کل ستاد شهدای روحانی کشور که به این مراسم دعوت شده بود، ابراز داشت: ملت ایران ملتی باهوش و با صلابت هستند و دشمنان بدانند که خون شهدا هنوز در رگ های این انقلاب اسلامی می جوشد و راه امام و شهدا و اطاعت از رهبری عزیز ادامه دارد.

 

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در فتنه ها و انقلاب های مخملی بین رهبر کشور و مردم فاصله ایجاد می کردند و این فاصله را بوسیله خواص جامعه ایجاد می کردند و زمانی که این فاصله شکل میگرفت بنیان و اساس آن کشور را سست کرده و کشور را به نابودی می کشاند.

 

وی تصریح کرد: اما آنچه در فتنه 88 باعث شد فتنه گران سرکوب شوند این بود که در کشور اسلامی ایران بین رهبری و مردم رابطه ای است مانند مراد و مرید و یا امام و امت است و اگر خواص جامعه در این مسیر پشت سر رهبر و همراه با قانون نباشند مردم برای رسیدن و پشتیبانی کردن از مراد خود خواص جامعه را کنار خواهند زد.

 

حجت الاسلام ذوالنور گفت: بزرگ ترین شاخص بصیرت برای تشخیص فتنه و فتنه گر تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی و گوش جان دادن به فرمایشات و رهنمودهای ایشان است. /918/پ202/س

ارسال نظرات