۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۹۳۷۹۶
سرلشکر جعفری:

عده ای منافقانه تفکرات مخالف اندیشه امام را دنبال می کنند/ فتنه تقابل تفکر ارزشی و غیر ارزشی بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخی مدعیان خط امام که بر خلاف اندیشه های امام عمل می کنند، گفت: امروز شاهدیم برخی از افراد که ادعای یار امام و پیروی از این خط را دارند در پشت پرده نفاق تفکرات مخالف اندیشه های امام را دنبال می کنند.
سردار جعفري سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، سردار سرلشگر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ده هزارشهید مازندران در مصلای نماز جمعه بابل با اشاره به بیداری اسلامی در سطح منطقه تصریح کرد: بیداری اسلامی منطقه دستاورد پیروزی سربلند ملت ما از فتنه 88 و حماسه آفرینی در نهم دی است.

 

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی به زمینه های فتنه 88 اشاره کرد و گفت: جریانی از دهه دوم انقلاب به خصوص از سال 76 در کشور برای توقف گفتمان انقلاب و بی توجهی به ارزشهای دینی و انقلاب پدید آمد.

 

وی ادامه داد: این دسته از افراد با پر رویی اعلام می کنند که زمان ارزش های انقلاب و توجه به ملت های مستضعف گذشته است.

 

سرلشکر جعفری جریان اصیل انقلاب را در تقابل با جریان انحرافی مخالف جریان ارزش های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بی تفاوت گذشتن از اصول انقلاب و ارزش های دینی پذیرفتنی نیست و سپاه رسالت رصد هوشمندانه انقلاب و دفاع از این ارزش ها را بر عهده دارد.

 

وی شعارهای مطرح شده در جریان فتنه 88 از جمله شعار نه غزه، نه لبنان و جمهوری ایرانی را برخواسته از جریان مقابل انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: اصول خدشه ناپذیر انقلاب و اسلام ایستادگی در مقابل ظلم و حمایت از مستضعفین است.

 

این فرمانده دفاع مقدس با تشریح فتنه 88 خاطرنشان کرد: فتنه 88 حاصل درگیری و تقابل دو تفکر ارزشی انقلاب و ضد ارزش ها بود.


فرمانده کل سپاه با اشاره به برخی مدعیان خط امام که بر خلاف اندیشه های امام عمل می کنند، گفت: امروز شاهدیم برخی از افراد که ادعای یار امام و پیروی از این خط را دارند در پشت پرده نفاق تفکرات مخالف اندیشه های امام را دنبال می کنند.

 

سرلشکر جعفری عمده مشکلات کشور را در دو عرصه فرهنگی و اقتصادی بیان کرد و اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و فرهنگی امروز کشور ریشه های مدیریتی دارد و باید با تربیت نسل های آینده مدافع ارزش ها، مدیرانی قوی تربیت کنیم.

 

وی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی اسلامی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری یک تلاش جهاد گونه برای بازسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی است.

 

فرمانده کل سپاه ایران را الگوی مقاومت در سطح منطقه بیان و تصریح کرد: نصرت الهی بعد از مقاومت به دست می آید که نمونه بارز آن توسعه بیداری و مقاومت اسلامی در منطقه و جهان بعداز فتنه 88 و سربلندی ملت ما در این امتحان است.

وی ادامه داد: نصرت الهی طبق وعده خداوند شامل کسانی می شود که در راه خداوند استقاومت کنند و از امتحان الهی پیروز بیرون آیند.

 

سرلشگر جعفری ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره ده هزارشهید مازندران هدف از برگزاری این برنامه ها را پیام رسانی شهدا دانست و گفت: باید با شناخت اهداف شهدا و تطبیق آنها با وضعیت امروز جامعه برای بصیرت جامعه و اهداف پیش روی انقلاب بهره ببریم.

 

وی یکی از ثمرات جانفشانی شهدا را عزت آفرینی برای ملت دانست و خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و طی کردن نسل های انقلاب در این مسیر دارای عزتی هستیم که رد سطح دنیا بینظیر است.

 

فرمانده کل سپاه مقاومت و ایستادگی در برابر ناملایمات و فشارهای استکبار جهانی را خط عاشورا و امام حسین(ع) بیان کرد و گفت: ایستادگی ملت ما در مقابل استکبار جهانی همان خط و راه کربلا است و با استقامت در راه سختی ها و مشکلات پیروزی نهایی برای ما رقم خواهد خورد.

 

وی تصریح کرد: اراده و وعده الهی این است که پیروزی نهایی با مؤمنان و مجاهدان در راه خدا خواهد بود و این پیروزی نزدیک است./950/پ201/ج

ارسال نظرات