۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۹۵۵۷۸

لیبی محلی نا امن برای دیپلمات ها

خبرگزاری رسا ـ خان سوک او که از سال 2012 رئیس دفتر KOTRA در طرابلس می باشد، بارها تحت عنوان نمایندگی تجاری کره جنوبی با مقامات ایران در لیبی همکاری داشته است.
کورتا، آژانس توسعه تجارت و سرمايه گذاري کره جنوبي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ صدای روسیه در خبری گفت: رئیس آژانس توسعه تجارت و سرمایه گذاری کره جنوبی ( KOTRA ) در طرابلس لیبی ربوده شد.


به گفته صدای روسیه؛ اهداف و دلایل این آدم ربایی نامعلوم است. آدم ربایان هنوز تماس نگرفته اند و خواست های خود را عنوان نکرده اند. سئول با توجه به این حادثه، رسما به شهروندان خود توصیه کرده است که از سفر به لیبی خودداری کنند.


قابل ذکر است آژانس KOTRA مسئول توسعه تجارت و همکاری سرمایه گذاری های کره جنوبی و دیگر کشورها بوده و وظایف اتاق بازرگانی کره جنوبی را انجام می دهد.


به گزارش وزارت امور خارجه کره جنوبی؛ ساعت 18 روز 19 ژانویه، افراد ناشناس "خان سوک او" 39 ساله، رئیس نمایندگی تجاری کره جنوبی را در طرابلس ربودند. او بعد از کار در راه بازگشت به خانه
بود و در این زمان چهار فرد به او حمله کرده و وی را به محل نامعلومی بردند.


گفتنی است خان سوک او که از سال 2012 رئیس دفتر KOTRA در طرابلس می باشد، بارها تحت عنوان نمایندگی تجاری کره جنوبی با مقامات ایران در لیبی همکاری داشته است. اعضای خانواده دیپلمات ربوده شده در حال حاضر در مالتا هستند./1421/1409/ح

ارسال نظرات