۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۸۹۱
هنیه:

مساله اسرا در راس اولویت‎های دولت و مقاومت فلسطین قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در باریکه غزه ضمن تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین هرگز پشت اسرا را خالی نمی کند، اعلام کرد که مساله اسرا در راس اولویت‎های دولت متبوعش و مقامت قرار دارد.
هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در جریان دیدار با 3 نفر از اسرای آزاده فلسطینی تصریح کرد که اسرای فلسطینی با عزم و اراده ای قوی تر و مصمم تر از زندان های رژیم صهیونیستی خارج می شوند و با جدیت و صلابت بیشتری به مبارزات خود ادامه می دهند.

 

در همین راستا، رژیم صهیونیستی محمود عبدالله عابد، اسیر 35 ساله فلسطینی ساکن بیت لاهیا در شمال باریکه غزه را پس از 7 سال بازداشت آزاد کرد.

 

شهروندان فلسطینی با برپایی راهپیمایی گسترده ای با حضور خانواده، بستگان و دوستان این اسیر فلسطینی، در گذرگاه بیت حانون "ایرز" در شمال نوار غزه به استقبال وی رفتند.

 

گفتنی است که نظامیان رژیم صهیونیستی عابد را در سال 2007 در جریان مشارکت در عملیاتی جهادی در شمال باریکه غزه بازداشت کردند. در این عملیات محمد کردی، دوست عابد به شهادت رسید.

 

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی عابد را به 20 سال بازداشت محکوم کرد اما پس از بازنگری در حکم، در نهایت او را به اتهام مقابله با نظامیان صهیونیست و عضویت در گروهان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به 7 سال زندان محکوم کردند و سرانجام این اسیر دلاور فلسطینی دیروز پنجشنبه از زندان های صهیونیستی آزاد شد./982/ب102/د

ارسال نظرات