۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۹۶۱۴۸
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

چهارمین جشنواره «هنر؛ انقلابی نو در تبلیغ» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین جشنواره «هنر؛ انقلابی نو در تبلیغ» همزمان با ایام الله دهه فجر در مشهد برگزار می شود.
جشنواره

خانم علیشاهی، مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری «هنر، انقلابی نو در تبلیغ» با رویکرد سبک زندگی اسلامی و فرهنگ شیعی از دی ماه سال جاری اعلام شده است.

 

وی با بیان این که این جشنواره ویژه طلاب، مسؤولان و فارغ التحصیلان مدارس علمیه خواهران استان های خراسان است، به اهمیت هنر در تبلیغ دین و معرفی آموزه های دین در قالب آثار هنری اشاره و تصریح کرد: این جشنواره در پی شناسایی، تشویق و ترغیب استعدادهای حوزوی در عرصه هنر است.

 

علیشاهی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، اظهار کرد: این آثار در قالب نشریات فرهنگی هنری، داستان، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه، خطاطی، معرق، تذهیب، تابلوفرش، گلدوزی، هنرهای تزیینی، نقاشی، طراحی، کاریکاتور، عکاسی، انیممیشن، بازی های ریانه ای و دستی، فیلم کوتاه و مسابقات فرهنگی ارسال شده است.

 

وی با اشاره به این که پذیرش آثار تا دهم بهمن ماه ادامه دارد، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک sishozeh@mailkh.com یا نشانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان واقع در دوربرگردان طبرسی حرم مطهر ارسال و جهت اطلاع بیشتر با شماره 2008270 و 2008278-0511 تماس بگیرند.

 

مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یادآور شد: اختتامیه چهارمین جشنواره «هنر؛ انقلابی نو در تبلیغ» اواخر دهه فجر برگزار خواهد شد./930/ت303/ب

ارسال نظرات