۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۷۱۹۹
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی:

هدف فتنه 88 براندازی نظام بود/ هشدارهای لازم به میرحسین داده شد اما گوش نکرد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌‌که هدف فتنه 88 بر اندازی نظام بود، گفت: یکی از طرح‌ها که به لطف خدا انجام نشد تجهیز گروه صد نفره با سلاح‌های شبیه به کلت بسیار پیشرفته که برخی مواقع می‌توانست قسمتی از کار مسلسل را انجام دهد بود.
محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی، دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی جمعه شب در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم در مسجد حضرت امام زین‌العابدین(ع) برگزار شد، به بررسی رموز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: کلمه توحید که مجموع باورهای اسلامی است، مجموع ملت و رهبری سه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای از بین بردن رموز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تا زمانی که ما به انقلاب اسلامی پایبند هستیم، تصور این‌که دشمن دست از سر ما برمی‌دارد تصور اشتباهی است.
وی ادامه داد: به نظر بنده در صد سال اخیر هیچ توطئه‌ای نبود که در برابر انقلاب‌های مردمی شکل گرفته انجام شده باشد ولی مجموع تجربه شده آن توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی ما انجام نگرفته باشد.
ملت ما پرچم‌دار حرکت‌های اسلامی است
حبیبی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ما باید الگو برای دیگر انقلاب‌ها و بیداری اسلامی باشد، بیان داشت: الگو بودن انقلاب اسلامی باید به قدری باشد که ملت‌های اسلامی از ما چگونگی برخورد با توطئه‌ها را یاد بگیرند.
وی افزود: ما ملتی هستیم که پرچم‌داری حرکت‌های اسلامی در قرن اخیر به دست ما داده شده است، این پرچم‌داری باید از هر جهت برای دیگران که انقلاب کرده یا می‌خواهند بکنند نمونه باشد.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و تجارب برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان استفاده کنیم، باید اطمینان داشته باشیم که این انقلاب ادامه خواهد داشت و تا زمانی که پایمردی، رهبری و اراده پولادین است تداوم این انقلاب نیز از سوی خدا تضمین شده است.
وی یادآور شد: یکی از دوستان می‌گفت امام راحل فرمود «این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل می‌شود ولی همه ما امتحان می‌شویم»، انقلاب ماندنی است ولی باید تلاش کنیم که ما بمانیم، انقلاب اسلامی ما از عقبه عاشورای و آینده ظهور برخوردار است که این عقبه و آینده ضمانت کننده انقلاب اسلامی است.
منافقان داخلی از دشمنان خارجی بدتر هستند
حبیبی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خواستار ایستادگی و هوشیاری ملت شد و گفت: شرط برطرف کردن توطئه‌های دشمنان شناخت است، دشمنان یا به صورت یزیدی عمل کرده و مستقیما شاخ می‌زنند و یا منافقانه عمل می‌کنند.
وی تصریح کرد: گروهی هستند که با استنادات دروغین خود به دین در برابر انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند که خطر این گروه از افرادی که به صورت مستقیم دشمنی می‌کنند بیشتر است.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: بنده از آمریکا ترس ندارم چرا که موضع آن مشخص است و مستقیما شاخ می‌زند،‌ آمریکا در طی 34 سال گذشته هر کاری که می‌توانست علیه انقلاب اسلامی کرد،  در این مدت از هیچ دشمنی دریغ نکرد و اگر هم کاری را علیه ایران اسلامی نکرده است به خاطر این نبود که نخواست بلکه خواست ولی نتوانست.
تیم دیپلماسی بداند با گرگ مذاکره می کند
حبیبی با بیان این‌که اگر آمریکایی‌ها بدانند با حمله نظامی انقلاب اسلامی را می‌توانند نابود کنند ذره‌ای تردید نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌ها را می‌‌گویم تا کسانی که مذاکره می‌کنند هواس شان باشد، شما با گرگ مذاکره می‌کنید، هر چند ما به شما اطمینان داشته، رهبری اجازه داده و ملت نیز شما را حمایت می‌کنند، ولی باید بدانید که با گرگ مذاکره می‌کنید.
وی ادامه داد: برخی از دشمنان گروهی هستند که با نام اسلام و دین در داخل می‌خواهند توطئه کنند، قرآن کریم نیز نسبت به منافقان بیشتر از کفار هشدار داده است، نیکسون تأکید می‌کرد «ما نمی‌توانیم به صورت مستقیم با انقلاب اسلامی ایران مقابله کنیم، بلکه باید کسانی که اسلام من درآوردی دارند تقویت شوند».
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شعار اسلامی سازمان مجاهدان خلق در اوایل انقلاب اسلامی، بیان داشت: مجاهدین خلق در عمل درست در چار چوب مخالفان اسلام عمل می‌کردند، توطئه یعنی به راه انداختن جنگ مذهب علیه مذهب، اسلام علیه اسلام، ریشه تمام این‌ها نیز در غرب است، برای نمونه ریشه القاعده در غرب است.
وی یادآور شد: خطر بزرگ این است که دشمنان با استنادات دروغین به قرآن و روایت افرادی را تربیت کنند که به جان اسلام و مسلمانان بیفتند، از این‌‌رو تقویت بنیه دینی در طرفداران انقلاب که اکثریت قاطع هستند یک کار اساسی است.
دشمن به دنبال بر هم زدن اتحاد ملت است
حبیبی با بیان این‌که دشمنان هر اقدامی که برای بر هم زدن اتحاد میان مردم لازم باشد عمل می‌کنند، گفت: اکنون نیز از راه‌های مختلف برای بر هم زدن اتحاد ملت تلاش می‌کنند، حتی در خارج از کشور برای کل جهان اسلامی توطئه می‌کنند.
وی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال پیش فتوا دادند که توهین به مقدسات فرقه‌های اسلامی حرام است، این یک فتوا است و ایشان می‌خواستند با این کار از یک توطئه بزرگ جلوگیری کنند، دشمنان به همان اندازه که با حزب‌الله که شیعه است دشمنی دارند با حماس که سنی مذهب است دشمنی دارند، چرا که هر دو در برابر اسرائیل می‌ایستند.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: دینی که عربستان دارد آیا دین اسلام است؟ دشمنان با عربستان کاری ندارند بلکه با کسانی کار دارند که با اعتقاد راسخ به اسلام ناب سینه سپر می‌کنند، وزیر دفاع سابق آمریکا می‌گفت «ما با اسلامی مقابله می‌کنیم که ادعای جهاد و حکومت دارد».
برخی در کشور می‌گویند اسلام حکومت ندارد
وی ادامه داد: متأسفانه برخی داخل کشور می‌گویند اسلام حکومت ندارد و شما مردم را به دردسر انداخته‌اید، ولی باید گفت در کدام مقطع معصومی(ع) نیست که نخواهد برای برقراری حکومت تلاش کند؟
حبیبی با تأکید بر این‌که یکی از توطئه‌ها دشمنان حذف ادعای تشکیل حکومت اسلامی از ذهن‌ها است، بیان داشت: برخی‌ها می‌گویند اصلا حکومت کردن در موازین اسلامی نبوده و من درآوردی است، پس از چهارده قرن عده‌ای به ما نصحیت می‌کنند که چرا به چیزی که در اسلام نیست عمل نکنید.
وی تصریح کرد: توطئه دیگر برای تضعیف انقلاب اسلامی تراشیدن مشکلات فراوان است، آن‌ها می‌خواهند جمهوری اسلامی نتواند خواسته‌های مشروع رفاهی مردم را فراهم کند، انواع تحریم‌ها نیز به سبب همین موضوع بود.
هدف فتنه 88 براندازی نظام بود
دبیر کل حزب مؤتلفه با اشاره به این‌که دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال از هم پاشیدن شیرازه انقلاب اسلامی بودند، اظهار داشت: دشمنان خارجی هیچ کشوری به اندازه دشمنان خارجی ما نیست.
وی ادامه داد: فتنه 88 در بیرون طراحی شد و عده‌ای در داخل به دام دشمنان افتادند،‌ به فرموده مقام معظم رهبری «سردامدار فتنه شدند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند».
تجهیز کردن گروه صد نفری برای کشتن مردم و مقصر جلوه دادن نظام
حبیبی در ادامه سخنان خود به فعالیت دشمنان در فتنه 88 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه 88 طراحی‌ها مختلفی داشت،‌ ولی خوشبختانه یکی از طرح‌ها که به لطف خدا انجام نشد تجهیز گروه صد نفره با سلاح‌های شبیه به کلت بسیار پیشرفته که برخی مواقع می‌توانست قسمتی از کار مسلسل را انجام دهد بود».
وی یادآور شد: این هشدار و تذکر را وزیر اطلاعات در ملاقات خصوصی با میر حسین موسوی به او داده و گفته بود «به مردم نگوید بیایند خیابان‌ها، بحث رقابت شما و آقای احمدی نژاد نیست، بحث براندازی نظام جمهوری اسلامی است» ولی میر حسین موسوی گوش نداد.
دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: افراد می‌خواستند توطئه را در حد رقابت میان دو نامزد خلاصه کنند، بحث رقابت بهانه بود، قصد این گروه صد نفر این بود که ‌در یکی از راهپیمایی‌ها که آقایان مردم را دعوت می‌کردند بیاید رأی ما گم شده است، داخل مردم شده و افراد را بکشند، طرفداران میر حسین نیز زیاد به خیابان‌ها می‌آمدند.
فتنه 88 به سبب رقابت انتخاباتی نبود بلکه توطئه بود
وی افزود: این گروه حداقل هزار نفر را می‌خواستند بکشند، یکی از توطئه‌ها که رفع شد همین بود، پیشرفته ترین سلاح و بیسیم‌ها را داشتند، البته خوشبختانه این گروه که در تور وزارت اطلاعات بود در یکی از راهپیمایی‌ها که می‌خواستند شرکت کنند دستگیر شدند، اگر کشتار صورت می‌گرفت می‌گفتند طرفداران آقای میر حسین به خیابان‌ها آمدند و کاری به کار نظام نداشتند ولی آن‌ها را کشتند».
حبیبی با تأکید بر این‌که فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشت، خاطرنشان کرد: توطئه براندازی بود نه رقابت انتخاباتی، توطئه به قدری طراحی شده بود که کشورهایی همانند آمریکا، انگلیس و فرانسه پشتیبانی کردند، دشمنان کار را تمام شده می‌دانستند.
وی در پایان اضافه کرد: باید نسبت به مبانی اسلام شناخته داشته و توطئه‌ها را بشناسیم، بالا بردن اعتقادات دینی اجازه شکل گرفتن این توطئه‌ها را نمی دهد./993/پ200/ج
ارسال نظرات