۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۹۷۶۱۱

تظاهرات مردم عراق در محکومیت توهین یکی از روزنامه‎ها به رهبر معظم انقلاب

خبرگزاری رسا ـ جمعی از شهروندان عراقی در واکنش به توهین یکی از روزنامه‎ای این کشور به رهبر معظم انقلاب اسلامی در بغداد تظاهرات کردند.
تظاهرات مردم عراق در اعتراض به توهين به رهبر معظم انقلاب در بغداد تظاهرات مردم عراق در اعتراض به توهين به رهبر معظم انقلاب در بغداد تظاهرات مردم عراق در اعتراض به توهين به رهبر معظم انقلاب در بغداد تظاهرات مردم عراق در اعتراض به توهين به رهبر معظم انقلاب در بغداد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمع کثیری از شهروندان عراق روز گذشته در اعتراض به توهین یکی از روزنامه های این کشور به حضرت آیت الله خامنه ای در بغداد تظاهرات کردند.

 

این افراد در میدان الفردوس بغداد تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی، توهین به رهبر معظم انقلاب را محکوم کردند.

 

تظاهرکنندگان از مراجع تقلید به عنوان خط قرمز یاد کرده و اظهار داشتند هیچ کس حق ندارد از این خط قرمز عبور کند.

 

«شیخ عدنان الشحمانی»، دبیرکل جریان الرسالی و نماینده پارلمان عراق که در این تظاهرات شرکت داشت، ضمن درخواست عذرخواهی مسؤولان این روزنامه به خاطر انتشار این کاریکاتور توهین آمیز، از سندیکای روزنامه نگاران عراق خواست به وظیفه خود جهت مقابله با چنین اقداماتی و عدم سوء استفاده از آزادی‌های چاپ و نشر در عراق و خبط آن با اهانت به مراجع امت اسلام و رهبران آن عمل کند.

 

گفتنی است روزنامه  الصباح الجدید عراق پنجشنبه هفته گذشته کاریکاتوری توهین آمیز علیه حضرت آیت الله خامنه ای منتشر ساخت که با واکنش شدید قشرهای مختلف ملت عراق مواجه شده است./980/ب904/د

ارسال نظرات