۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۱۹۹۳۸۱

کرزای در سریلانکا

خبرگزاری رسا ـ آقای کرزای، اوایل ماه جاری خورشیدی و به دنبال حمله مرگبار طالبان به پاسگاه ارتش در کنر، سفر رسمی خود به سریلانکا را به تعویق انداخت.
حامد کرزاي رئيس جمهوري افغانستان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری گفت: دفتر ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که حامد کرزای، صبح امروز برای یک دیدار سه روزه با مقامات سریلانکایی، عازم این کشور شد.


در خبرنامه دفتر رئیس جمهور آمده که آقای کرزای در این سفر با مهیندا راجاپاسکا رئیس جمهور سریلانکا دیدار و درباره گسترش روابط دو کشور گفتگو خواهد کرد.


دفتر رئیس جمهور افغانستان افزوده که در این سفر، روسای جمهور دو کشور یک موافقت‌نامه و سه یادداشت تفاهم در زمینه‌های آموزش عالی، ورزش، بهداشت و استخدام کارمندان فنی سریلانکایی در افغانستان به امضاء خواهند رساند.

 

آقای کرزای، اوایل ماه جاری خورشیدی و به دنبال حمله مرگبار طالبان به پاسگاه ارتش در کنر، سفر رسمی خود به سریلانکا را به تعویق انداخت.


بامداد روز چهارم اسفند، افراد مسلح مخالف دولت به یکی از پاسگاه‌های ارتش افغانستان در ولسوالی غازی آباد ولایت کنر حمله کردند که 21 سرباز کشته و سه تن دیگر زخمی شدند./1421/1409/ح

ارسال نظرات