۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۰۰۰۶۴

نخستین سالگرد حجت الاسلام غفوری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین سالگرد درگذشت معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
مرحوم حجت الاسلام منصور غفوري حجت الاسلام منصور غفوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم نخستین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام منصور غفوری، امام جماعت فقید مسجد حضرت ولی عصر شهرک شهید محلاتی و معاون سیاسی سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با حضور مسؤولان، همکاران و اقشار مختلف مردم در تهران برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، مراسم یادشده جمعه 23 اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر(عج) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، حجت الاسلام غفوری از نویسندگان کتاب ارزشمند شرح اسم (زندگی و سوابق مبارزاتی قبل از انقلاب مقام معظم رهبری) بود.

 

حجت الاسلام غفوری در دوران طلبگی خود، مدت ۳۰ ماه در جبهه‌ها حضور می‌یابد. پس از پایان جنگ در رشته کارشناسی علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی پذیرفته می‌شود و لیسانس علوم ارتباطات را در سال ۷۱ اخذ و بلافاصله دوره ی کارشناسی ارشد ارتباطات را در دانشگاه آزاد شروع کرده و سال ۷۳ فارغ‌التحصیل می‌شود. از همان سال فعالیت خود را در بخش های امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه آغاز می‌کند اما به دلیل جریانات سیاسی حاکم دولت آقای خاتمی از تدریس ایشان در سال ۸۴ ممانعت به عمل می‌آید. در سال ۹۱ با عضویت ایشان به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه موافقت می‌گردد و در ترم گذشته این فعالیت ادامه داشت./918/پ203/س

 

ارسال نظرات