۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۶۲۰

ابراز نگرانی مدیر عامل خبرگزاری رسا از ورود تندروها به دولت اعتدال

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم فکری مدیر عامل خبرگزاری رسا با کارکنان، خبرنگاران، دبیران و دیگر مسؤولان این خبرگزاری به مناسبت پایان سال 92 در سالن جلسات برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين محققي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هم فکری مدیر عامل خبرگزاری رسا، با کارکنان، خبرنگاران، دبیران و دیگر مسؤولان این خبرگزاری به مناسبت پایان سال 92 در سالن جلسات برگزار شد.


براساس این گزارش، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا، در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه، مجاهدت و تلاش حضرت زهرا(س) را عامل ماندگاری تشیع در طول تاریخ دانست.


وی گفت: جانفشانی و تلاش های حضرت صدیقه کبری(س) در زمانی که امیرمؤمنان(ع) مأمور به سکوت بودند، سبب ماندگاری تشیع شد و ما باید شاکر این نعمت عظیم الهی باشیم.


مدیر عامل خبرگزاری رسا در ادامه سخنان خود با انتقاد از نفوذ برخی از تندروهای اصلاح طلب در دولت یازدهم، اظهار داشت: ما در سال 92 شاهد استقرار دولت جدید با شعار اعتدال بودیم.


وی ادامه داد: هر چند دولت جدید با شعار اعتدال سر کار آمد و استقرار پیدا کرد ولی برخی از عناصر فتنه 88 در بخش های مختلف دولت به ویژه بخش فرهنگ و رسانه نفوذ پیدا کردند و سر کار آمدند.


حجت الاسلام محققی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران اکنون در شرایط ویژه ای است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مدیریت مقام معظم رهبری شاهد شکوفایی و تعالی نظام اسلامی هستیم.


مدیر عامل خبرگزاری رسا اجرای هدفمندی یارانه ها را از برکات نظام اسلامی دانست و بیان داشت: هر چند در سال حماسه اقتصادی، شاهد تحریم ها و برخی اختلافات و مشکلات داخلی بودیم، ولی با این وجود هدفمندی یارانه ها ادامه پیدا کرد.


وی یادآور شد: خوشبختانه با وجود همه مشکلات شاهد رشد در محیط های کاری و وفور نعمت در جمهوری اسلامی ایران هستیم.


حجت الاسلام محققی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تأکید بر ارتباط بیشتر همکاران خبرگزاری رسا با دیگر رسانه ها، گفت: در تلاش هستیم سال آینده تولیدات رسانه ای خود را بالا برده و ارتباط بیشتری با رسانه ها داشته باشیم.


گفتنی است،‌در این جلسه کارکنان، دبیران و خبرنگاران ضمن بیان انتقادات و پیشنهادات، به بیان مشکلات پیش رو پرداختند و گزارشی از فعالیت‌های خود در سال جاری ارائه کردند./993/پ202/ع

ارسال نظرات