۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۲۰۰۶۹۹

آخرین اخبار از مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از اجرای طرح همای رحمت در مناطق عملیاتی جنوب و برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه اجرای 40 نمایش خیابانی در راهیان نور خبر داد.
راهيان نور

احمد رحیمی زاده، مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اجرای طرح هما از سوی ستاد مرکزی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: این طرح با هدف اطلاع رسانی به کاروان های راهیان نور اجرا می شود.

 

وی با بیان این که طرح همای رحمت با هدف اطلاع رسانی جغرافیایی مناطق عملیاتی به کاروان های راهیان نور اجرا می شود، گفت: این طرح در حال حاضر در 3 پایگاه در راهیان نور جنوب کشور در مناطق دو کوهه، معراج شهدای شهید محمودوند اهواز و مسجد جامع خرمشهر در حال انجام است.

 

رحیمی زمان اجرای طرح همای رحمت را از تاریخ 20 اسفند ماه تا 13 فروردین 93 عنوان کرد و گفت: در سال جاری بروشورهایی در قالب مسافت مناطق، زمان بین یادمان ها جهت برای سهولت در جابه جایی کاروان های راهیان نور آماده و به مدیران تحویل داده شده.

 

مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این طرح تعداد30 خادم در دو گروه 15 نفره در حال فعالیت هستند.

 

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای 40 نمایش خیابانی مرتبط با موضوع دفاع مقدس از 17 اسفندماه در جمع کاروان های راهیان نور اظهار داشت: مراسم اختتامییه این نمایش ها 27 اسفند ماه برگزار شد.

 

وی با بیان این که نمایش های خیابانی در مناطق عملیاتی معراج شهدای اهواز، آبادان و یادمان شهدای هویزه برگزار شد، اظهار داشت: اجرای این نمایش ها بر عهده گروه های نمایشی میقات و نمایه بود.

 

مسؤول روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان گفت: میثم سرآبادانی، محمد صنگری، سعید شریفی، محمد رحیمی فراهانی، مهدی خداوردیان، سید مجید میرحسینی و گروهی از هنرمندان در این نمایش‌ها به ایفای نقش می پرداختند./9464/پ202/س

ارسال نظرات