۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۲۶۸
با حضور مراجع تقلید و علما؛

مراسم بزگداشت شهید خلیلی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر با حضور مراجع تقلید در قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت طلبه شهيد علي خليلي در مسجد اعظم قم مراسم بزرگداشت طلبه شهيد علي خليلي در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر سه شنبه شب با حضور مراجع تقلید، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله کعبی، آیت‌الله امینی، آیت‌الله خاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه معصومه(س)، حجت‌الاسلام اسکندری رییس سازمان تبلیغات اسلامی قم، امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میر باقری رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت، وی بیان کرد:‌ زمانی که معروف به منکر تبدیل شود کسانی که در مقابل منکرات امر به معروف می‌کنند مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرند.

وی دفاع از جبهه اسلام را امری لازم خواند و افزود: اگر در عرصه بیرونی صیانت لازم را داشته باشیم در عرصه داخلی نیز می‌توانیم برنامه ریزی کرده و ساختارهای قانونی لازم را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میر باقری تأکید کرد:‌ از مجلس انتظار داریم طرح متناسب با منکر جهانی، جریان تحجر، سکولاریسم و تکفیر را قانون گذاری کرده تا زمینه را برای معروف و جلوگیری از ارتکاب منکر فراهم کنیم.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید خلیلی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ شورای عالی مدیریت حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی قم، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت خواهران حوزه علمیه قم برگزار شد./927/پ203/ج

ارسال نظرات