۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۳۹۲

بازدید مدیر عامل خبرگزاری رسا از خبرگزاری ایکنا و دانشجو

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل و هیأت تحریریه خبرگزاری رسا از خبرگزاری‌های ایکنا و دانشجو بازدید کردند.
بازديد مدير عامل خبرگزاري رسا از خبرگزاري دانشجو بازديد مدير عامل خبرگزاري رسا از خبرگزاري ايکنا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیر عامل خبرگزاری رسا و هیأت تحریریه خبرگزاری رسا، روز چهارشنبه با حضور در دفاتر خبرگزاری های ایکنا و دانشجو ضمن بازدید از این خبرگزاری ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.


حمید فرزام، سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن در این دیدار با بیان این که خبرگزاری رسا و ایکنا سرویس های همدیگر هستند، اظهار داشت: حوزه اصلی کار این خبرگزاری در زمینه قرآن و ترویج مباحث قرآنی است.


فرزام تصریح کرد: هم افزایی و تشکیل اتاق فکر بین رسانه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید جلسات مشترکی بین رسانه ها صورت گیرد.


همچنین هادی قاسمی، مدیر عامل خبرگزاری دانشجو، با تشریح عملکرد این خبرگزاری گفت: راه‌اندازی نخستین و بزرگترین باشگاه آزاداندیشی نشریات دانشجویی و همچنین پخش زنده اخبار از کارهایی است که برای نخستین بار از سوی این خبرگزاری صورت گرفته است.


قاسمی بیان داشت: خبرگزاری دانشجو که بزرگ ترین نیروی انسانی خبرنگار افتخاری را در مجموعه دانشگاه‌ها در اختیار دارد این فرصت تعامل دانشجویی را در باشگاه نشریات دانشجویی فراهم کرده است، زیرا یکی از اهداف راهبردی این خبرگزاری پیوند رسانه و دانشجو است که راه‌اندازی باشگاه دانشجویی نیز در همین راستا صورت گرفته است.


حجت الاسلام محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا هم در این دیدارها با تشریح عملکرد این خبرگزاری بیان داشت: نظام اسلامی به خاطر تعدد دشمنانی که دارد رسانه‌هایی در پیش روی خود دارد و تلفاتی را رسانه‌های دشمن از ما می گیرند ولی در مقابل، رویش‌هایی هم وجود داشته است.


وی بیان داشت: در جامعه امروز ابزار و امکانات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است و ما را الزام می کند که با یکدیگر هم اندیشی داشته باشیم.‌/901/پ202/س

ارسال نظرات