۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۰۲۲۴۴
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خواستار شد؛

ضرورت ایجاد قرارگاه فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمن

خبرگزاری رسا ـ‌ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت توجه مبلغان به مسأله فرهنگ تأکید کرد و گفت:‌ با اقدامات فرهنگی می‌توانیم اقتصاد خود را نجات دهیم.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر پنج شنبه در ‏هشتمین گردهمایی بانوان مبلغ استان قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار ‏شد، با اشاره به شبهات و هجمه‌های ماهواره‌ها علیه اعتقادات مذهبی، گفت:‌ کسانی که در راستای پاسخ به شبهات دینی گام بر می‌دارند از جایگاه رفیعی نزد پروردگار برخوردار هستند.

وی با اشاره به بیانات مهم رهبری در جمع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه کشور ما به راه انداخته‌اند از این رو نیازمند قرارگاهی فرهنگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهبری فرمودند در عرصه فرهنگی احساس نگرانی می‌کنم، افزود:‌ جملات رهبری رسا است و به خوبی شرایط را تبیین کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد:‌ اقتصاد مقاومتی قطعا با اقتصاد ریاضتی تفاوت دارد و برای تحقق این امر همه مردم و مسؤولان باید تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی هدف اقتصاد مقاومتی را استحکام کشور در مقابل ‏جنگ اقتصادی دشمنان دانست و افزود: متأسفانه میزان مصرف انرژی در کشور بالا است و همه باید تلاش کنند تا فرهنگ مصرف در کشور اصلاح شود.

وی پیاده شدن کامل اقتصاد مقاومتی در کشور را سبب شکست دشمنان خواند و ابراز کرد:‌ دشمن در چنین شرایطی نمی‌تواند از ما سوء استفاده کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به اهمیت مسأله فرهنگ اشاره کرد و گفت:‌ قبل از انقلاب ارزش‌های ما رو به فراموشی می‌رفت و به مقدسات اسلامی اهانت می‌شد امام حرکت امام خمینی(ره) حیاتی دوباره به اسلام داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توجه به اسلام و ارزش‌های دینی را سبب تدوام انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز دشمنان به دنبال تضعیف مبانی دینی و اعتقادی ما هستند چون می‌توانند از این راه می‌توانند به اهداف شوم خود رسیده و نظام را تشعیف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان این‌که دشمن با ترویج بد حجابی و بی بند و باری به دنبال تضعیف نظام است،‌ افزود:‌ دشمنان می‌دانند که اگر جامعه ما از ارزش‌های دینی فاصله بگیرند به اهدافشان خواهند رسید از این رو مبلغان ما باید در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان گام بردارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه مبلغان به مسأله فرهنگ تأکید کرد و گفت:‌ با اقدامات فرهنگی می‌توانیم اقتصاد خود را نجات دهیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیان کرد: همانگونه که رهبری فرمودند مشکل غربی‌ها با ما مسأله هسته‌ای نیست بلکه آنها با اسلام مشکل دارند./927/

ارسال نظرات