۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۰۲۹۰۶
امام جمعه بندرامام خمینی مطرح کرد؛

ضرورت توجه بیشتر سپاه به تقویت بنیه اعتقادی نیروهای مردمی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرامام خمینی(ره) با بیان این‎که سپاه یکی از نهادهای تأثیر گذار است که در برابر استکبار ایستادگی می کند، گفت: توجه بیشتر سپاه پاسداران به تقویت بنیه اعتقادی نیروهای مردمی ضروری است.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام خمینی(ره)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به خدمات ارزنده سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان دهی نیروهای مردمی در برابر دشمنان از وظایف مهم سپاه است.

وی با بیان این‎که سپاه پاسداران از پربرکت ترین نهال های مقدس انقلاب اسلامی است، افزود: این نهاد انقلابی به دست نائب امام زمان(عج)، حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و حیات مقدس خود را ادامه می دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام خمینی(ره)، با تأکید بر این که امروز ملت ایران در برابر استکبار و استعمار ایستاده اند، تصریح کرد: آن نهادی که می تواند نیروهای مردمی را در برابر دشمن بسیج و سازماندهی کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سازماندهی نیروهای مردمی از نظر کمی و کیفی

 وی با بیان برخی از تفاوت های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش را یک نیروی نظامی رسمی دانست و ادامه داد: ارتش چهارچوب مردمی ندارد اما بدنه سپاه پاسداران از نیروهای مردمی شکل گرفته هر چند ارتش نیز از دل مردم تشکیل شده است.

حجت الاسلام تابش سپاه پاسداران را زاییده انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مسؤولیت ویژه دفاع از انقلاب بر عهده این نهاد مردمی است.

وی در پاسخ به این پرسش که سپاه پاسداران در این برهه از زمان چه مسؤولیتی دارد، بیان داشت: وظیفه امروز سپاه، سازماندهی نیروهای مردمی از نظر کمی و کیفی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام خمینی(ره) افزود: سازماندهی نیروهای بسیجی از نظر اعتقادی، سیاسی و نظامی و پای بندی به انقلاب اسلامی از اقدامات مهمی است که سپاه پاسداران باید انجام دهد.

امام جمعه بندرامام خمینی(ره) با یادآوری این مطلب که هم اکنون 25 میلیون بسیجی در کشور داریم عنوان کرد: زمانی که جمعیت ایران 36 میلیون نفر بود امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کردند اما اکنون بیش از 77 میلیون هستیم؛ پس به یقین باید بسیج 40 میلیون نفری راه اندازی شود./945/ت303/غ

ارسال نظرات