۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۹۳۵
دبیر ستاد اعتکاف خوزستان خبر داد؛

برگزاری اعتکاف در 260 مسجد خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اعتکاف استان خوزستان از برگزاری اعتکاف در 260 مسجد این استان خبر داد و گفت: نام نویسی از معتکفان از صبح امروز آغاز شده است.
اعتکاف

علیرضا عباسی، دبیر ستاد اعتکاف استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به آغاز نام نویسی از معتکفان از صبح امروز اشاره کرد و اظهار داشت: این کار تا ساعت 23 و 30 دقیقه روز 21 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که متقاضیان جهت نام نویسی در اعتکاف می توانند از طریق درگاه اینترنتی www.masajed-khz.ir اقدام کنند، افزود: از همه معتکفان می خواهیم که در روزهای نخست، نام نویسی خود را انجام دهند؛ زیرا این کار با آسودگی خاطر بهتری انجام می شود.

دبیر ستاد اعتکاف استان خوزستان با اشاره به حجم بالای نام نویسی در روزهای آخر گفت: برای حضور در اعتکاف بیشتر افراد در فرصت های پایانی نام نویسی می کنند که ممکن دچار مشکل شوند؛ بنابراین از همه می خواهیم در اسرع وقت با مراجعه به درگاه اینترنتی معرفی شده این کار را انجام دهند.

وی نقش سازمان تبلیغات در برگزاری اعتکاف را نظارتی و هدایتی دانست و گفت: البته در برگزاری این مراسم روحانی، در حد امکان کمک هایی را نیز انجام خواهیم داد.

عباسی با اشاره به آمادگی مساجد برای برگزاری اعتکاف بیان داشت: پیش بینی می شود این مراسم معنوی در 260 مسجد از سراسر استان خوزستان برگزار شود.

وی در ادامه به معرفی شهرهای پیشتاز برگزاری اعتکاف پرداخت و ادامه داد: کلانشهر اهواز با 50 مسجد رتبه نخست برگزاری این مراسم را در استان خوزستان دارد.

دبیر ستاد اعتکاف استان خوزستان از آمادگی شهرهای دیگر خوزستان برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد و گفت: این مراسم معنوی در 44 مسجد شهرستان دزفول نیز برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری این نکته که مراسم معنوی اعتکاف در برخی از روستاهای سراسر استان نیز برگزار می شود، گفت: هم اکنون آمار دقیقی از این مساجد نداریم و در آینده در این باره نیز اطلاع رسانی خواهد شد./9463/ت302/غ

ارسال نظرات