۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۰۳۹۴۸
در مدرسه علمیه حضرت معصومه دماوند؛

نشست «فرهنگ و اقتصاد در زی طلبگی» برگزار شد

خبرگزاری رسا - نشست پرسش و پاسخ با موضوع «فرهنگ واقتصاد در زی طلبگی» با حضور آقای فاتحی استاد حوزه و دانشگاه در مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه (س) دماوند برگزار شد.
زي طلبگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست «فرهنگ و اقتصاد در زی طلبگی» صبح امروز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه در مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه(س) دماوند برگزار شد و به بررسی «نقش فرهنگ و اقتصاد در جامعه عمومی و به‌طور اختصاصی در زندگی طلبگی» پرداخت.

فاتحی، استاد مدعو درابتدای این نشست با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از جنبش نرم‌افزاری در حوزه و دانشگاه گفت: چنانچه به رهنمودهای رهبری در همه زمینه‌ها عمل کنیم، پیشرفت‌های چشمگیری بدست خواهیم آورد.

استاد حوزه و دانشگاه بستن راه نفوذ فرهنگ‌های غلط به جامعه را از ملزمات حفظ جامعه دانست و افزود: باید قبل از آن‌که فرهنگ‌های غلط و مبتذل به جامعه نفوذ کنند جلوی آن گرفته شود و نیز باید مسؤولین فرهنگی برای مقابله و اصلاح آن دسته از فرهنگ‌هایی که در حال حاضر در بطن جامعه وجود دارد عزم خود را جزم نمایند تا با فرهنگ‌های غلط رایج در اجتماع کنونی مقابله کرده و فرهنگ اسلامی را پایه گذاری کنند./9667/پ203/ص

ارسال نظرات