۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۰۴۳۳۶
نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان:

اگر مطهری ها نبودند امروز اثری از اسلام ناب باقی نمی ماند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: پایداری و سرافرازی امروز ملت، انقلاب و نظام اسلامی ما مرهون تلاش و تعالیم مطهری و مطهری‌ها است و اگر آنها نبودند، اثری از اسلام ناب محمدی باقی نمانده بود.
اگر مطهری ها نبودند امروز اثری از اسلام ناب باقی نمی ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام مهدی مقری، نماینده ولی فقیه در سپاه این شهرستان، پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهی، پاسداران و سربازان سپاه ناحیه دامغان با آرمان‌های شهدا، همزمان با دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی که در محل گلزار شهدا این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهید مطهری به‌عنوان روحانی مبارز و عالم و دانشمندی کم‌نظیر در لحظه لحظه حیات خود کوشش کرد تا فرهنگ و احکام غنی اسلامی را از گزند خدعه‌های دشمنان مصون نگاه دارد. 

 

وی اضافه کرد: علامه شهید آیت الله مرتضی مطهری با شخصیتی سرشار از حس وظیفه‌شناسی و علم و معرفت به شرایط گذشته و حال و آینده‌نگری، دسیسه‌های دشمنان را در قبال اسلام ناب شناسایی نمود و درک کرد که هدف اصلی دشمن قشر جوان جامعه اسلامی ما و رخنه ورودش وارد کردن انحرافات و شبهات به عقاید دینی و سست ایمانی است.

 

حجت الاسلام مقری تصریح کرد: معلم شهید آیت الله مرتضی مطهری تعلیم و تربیت را به‌عنوان راه مقابله با دشمن انتخاب نمود و عمر با برکت خود را صرف پرورش شاگردان و تألیف کتب و مقالات بسیاری کرد که هدف کلی همه آنها جلوگیری نفوذ دشمن و تعلیم مفاهیم غیر اسلامی به نام اسلام به ملت مؤمن ایران و مسلمانان جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان افزود: به قوت می‌توان گفت که شاید اگر شهید مطهری و عالمان آزاده‌ای همچون او نبودند امروز شبهه افکنی‌ها، اشاعه انحرافات و گسترش بیم و تفرقه در بین مسلمانان از سوی دشمن چیزی از اسلام ناب محمدی باقی نگذاشته بود.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور و شعور جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثمره تلاش‌های اساتیدی چون شهید مطهری در جبهه تعلیم و تعلم بود، گفت: از آنجا که سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب را وظیفه خود می‌داند، روز شهادت عالم مروج اعتقادات ناب اسلامی را روز عقیدتی سیاسی در این سازمان نام نهاده است.

 

گفتنی است، حاضران در این مراسم سپس با ادای احترام و ذکر فاتحه و زیارت مزار شهدای شهرستان دامغان، زیارت پرفیض عاشورا رانیز در این مکان مقدس قرائت کردند./977/پ203/ب

ارسال نظرات