۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۶۱۷۵
با حضور رییس‌ جمهور صورت گرفت؛

افتتاح چندین پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق مختلف کشور

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رییس‌ جمهوری چند پروژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق مختلف کشور به بهره‌برداری رسید.
 رييس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز (شنبه) در مراسم پایانی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) از طریق ویدئو کنفرانس چندین پروژه مهم در حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات در مناطق مختلف کشور را مورد بهره‌برداری قرار داد.


اتصال 4100 روستا به اینترنت پرسرعت، افزایش ظرفیت مسیر ارتباطی فیبر نوری تهران – اصفهان به میزان 400 گیگابیت بر ثانیه با استفاده از تجهیزات ساخت داخل، افزایش ظرفیت ترانزیتی آسیا و اروپا از مسیر ایران به میزان 150 گیگا بیت بر ثانیه (400 درصد افزایش) به طول 10 هزار کیلومتر و بهره‌برداری از خدمات شبکه ابری توزیع شده میزبانی دیتاسنترهای استانی در هفت استان گلستان، خوزستان، خراسان رضوی، قم، همدان، فارس و کرمان، 4 پروژه مهم در حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات بود که به بهره‌برداری رسید.


رییس‌جمهوری با ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، آذربایجان غربی، فارس و کرمان دستور آغاز بهره‌برداری از این پروژه‌ها را صادر کرد. /924/د102/ج

ارسال نظرات