۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۰۷۱۹۴
مدیر عامل خبرگزاری رسا تأکید کرد؛

ضرورت مبارزه با نفاق فرهنگی در کشور

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محققی با اشاره به فعالیت های خبرگزاری رسا در زمینه مسائل فرهنگی و رسانه ای گفت: باید طلاب و روحانیون در این عرصه ورود پیدا کنند و با جریان های ضد فرهنگی به مقابله بپردازند.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، روز   گذشته حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا در دیدار حجت الاسلام ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به حاکمیت فضای طلبگی بر خبرگزاری رسا تصریح کرد: با استفاده از خبرگزاری رسا می توان به خوبی در جریان مسائل حوزه های علمیه کشور قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خبرگزاری رسا فرصت مناسبی است برای طلاب و روحانیون علاقمند به فعالیت در عرصه رسانه و خبر ضمن این که با توجه به نفاقی که در جبهه فرهنگی به آن دچار شده ایم و عده ای که از انقلاب فاصله گرفته و ریزش کرده اند در عرصه رسانه در حال فعالیت هستند باید طلاب و روحانیون در این عرصه ورود پیدا کنند و با جریان های ضد فرهنگی به مقابله بپردازند.

حجت الاسلام محققی با اشاره به توانمندی های خبرگزاری رسا گفت: با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اصول تغییر ناپذیر نظام مقدس اسلامی به عنوان راهنما و برناه کلی و اصلی فعالیت در زمینه های مختلف خبرگزاری رسا آمادگی کامل دارد برای همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به جهت گسترش فعالیت های طلاب در زمینه های فرهنگی.

همچنین در ادامه روح الله عباسپور، سردبیر خبرگزاری رسا به تشریح برخی فعالیت ها و چگونگی شکل گیری خبرگزاری رسا پرداخت و ابراز داشت: خبرگزاری رسا در سال 82 به همت جمعی از طلاب علاقمند به فعالیت های رسانه ای تأسیس شد تا صدای حوزه های علمیه از طریق این خبرگزاری به گوش مسؤولین و مردم برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: لازم است مردم از فعالیت های علمی، فرهنگی و پژوهشی حوزه های علمیه با خبر شوند و در جریان فعالیت های مختلف حوزه های علمیه قرار بگیرند و با توجه به این مسأله در تمام زمینه های فعالیت حوزه های علمیه سرویس های مختلفی برای اخبار خبرگزاری رسا در نظر گرفته ایم.

وی ایجاد شبکه ارتباطی بین علما و بزرگان حوزه را از اهداف بلند مدت خبرگزاری رسا ذکر کرد و گفت: با ایجاد یک شبکه ارتباطی بین علما این امکان فراهم می آید که عالمان دینی از دیدگاه ها و نظرات علمی و سیاسی یکدیگر به خوبی با خبر شوند.

عباسپور با اشاره به غفلت رسانه ها و خبرگزاری های شهر اصفهان از مسائل دینی و حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: به علت غفلت رسانه ها و خبرگزاری های اصفهان از این مسأله مهم به دنبال گسترش فعالیت های خبرگزاری رسا در اصفهان هستیم و درصددیم از سابقه و پیشینه بسیار غنی حوزه علمیه اصفهان به خوبی استفاده کنیم./1304/پ202/س

ارسال نظرات