۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۰۷۲۳۲

بازدید گروهی از محققان و اساتید فنلاندی از دانشگاه مجازی المصطفی

خبرگزاری رسا ـ گروهی از محققان و اساتید فنلاندی با حضور در کشور ایران از دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی بازدید کردند.
بازديد گروهي از محققان و اساتيد فنلاندي از دانشگاه مجازي المصطفي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از محققان و اساتید فنلاندی با حضور در کشور ایران از دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی بازدید کردند. شفیعی، به نمایندگی از ریاست دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، توضیحاتی درباره رسالت و تاریخچه دانشگاه مجازی را به میهمانان ارائه کرد.
 
وی افزود: هدف اصلی دانشگاه مجازی المصطفی ارائه تصویر درستی از اسلام و آموزه‌های اسلامی و قرابت، مجاورت و روابط متقابل در میان مذاهب اسلامی و همچنین ادیان دیگر با بهره‌گیری از فضای سایبر است.
 
در ادامه سید سکندر کاظم تقوی، کارشناس بخش انگلیسی و اردو، مراحل تحصیل و ثبت نام در دانشگاه را به طور کامل شرح داد.
 
پس از آن، حجت‌الاسلام سید سلمان نقوی به بیان برخی از گفتمان‌ها در مطالعات اسلامی و ضرورت آن پرداختند.
 
وی افزود: با توجه به نیاز مخاطبان به ویژه مردم اروپا، در حال حاضر رشته‌ای با عنوان مطالعات اسلامی ارائه می‌شود که سعی شده در آن یک تصویر کلی از اسلام واقعی ارائه شود.
 
در ادامه طاهر امینی، رییس اداره ارتباطات و بین الملل، ضمن ارائه گزارش مختصری از وبینار(سمینار مبتنی بر وب) و معرفی بخش‌های اداره مزبور، اظهار داشت: دانشگاه مجازی المصطفی آمادگی دارد وبینارهایی با موضوع گفت و گوی ادیان و صلح برگزار نماید.
 
در پایان پروفسور جوزف به نمایندگی از دانش‌پژوهان خود، ضمن بیان قدردانی از دانشگاه، درخصوص برگزاری وبینارها و همکاری با دانشگاه ابرازی امیدواری کرد./907/ب102/د
ارسال نظرات