۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۰۸۶۸۰
نماینده ولی فقیه در سمنان:

شعله عشق به خمینی کبیر در دل ملت ما خاموش شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: حضور گسترده ملت ما از پیر و جوان و زن و مرد در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل(ره) به دوستان و دشمنان نشان داد که شعله عشق به خمینی کبیر در دل ملت ما خاموش شدنی نیست.
حجت الاسلام شاهچراغي امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم کشورمان در چهاردهم خردادماه همچون سال‌های گذشته در مرقد مطهر امام خمینی(ره) گوشه‌هایی از عشق و ارادت این ملت به امامشان را به نمایش گذاشت، اظهار داشت: جوانان این کشور همچون گذشته سرباز ولایت هستند.

 

وی با یادآوری نقش تأثیر گذار جوانان در صدر اسلام و حمایت از رسول خدا(ص) خاطر نشان کرد: امروز نیز ما باید همچون رسول اکرم(ص) و امام خمینی(ره) به جوانان اعتماد کنیم و بدانیم جوانان ایران اسلامی سربازان و حامیان امام خامنه ای هستند.

 

امام جمعه سمنان در ادامه با یادآوری نکات مهم بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و اشارات ایشان به چالش‌های کشورمان با آمریکا در بحث سیاست خارجی افزود: همان‌گونه که رهبری فرمودند کشورهای دنیا از منظر آمریکا سه دسته هستند، دسته نخست دولی مانند عربستان سعودی که گوش به فرمان آمریکا بوده و دسته دوم کشورهای اروپایی هستند که ایالات متحده سیاست مدارا و سوء استفاده از آنها را در پیش گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در گروه سوم تقسیم بندی کشورها از نظر سیاستمداران و دولت‌مردان آمریکایی قرار دارد و به‌عنوان کشوری شناخته شده که هرگز در برابر زورگویی و زیاده خواهی آنان تسلیم نمی‌شود و از این رو آمریکا هرگز از دشمنی با ملت و نظام ما دست برنمی‌دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه امروز برخی از تفکرات سوء داخلی خطرناک‌تر از دشمنان خارجی هستند، افزود: مردم بصیر ما باید هوشیارانه با جریاناتی که سعی می‌کنند یأس و ناامیدی را در جامعه رواج دهند و مرگ بر آمریکا نگفتن و سیاست سازش را تبلیغ می‌کنند، مبارزه نموده و آنها را نابود کنند.

 

گفتنی است، ذکر گوشه‌هایی از مبارزات آیت الله سعیدی و حمایت‌های این شهید بزرگوار از امام خمینی(ره) و نهضت اسلامی و آرزوی سلامتی و دعای مردم برای شفای آیت الله مهدوی کنی از دیگر بخش‌های نماز جمعه امروز سمنان بود./977/پ202/ب

ارسال نظرات