۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۰۹۲۷۶

آیین رونمایی از کتاب گفتارهای معنوی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین رونمایی از کتاب گفتارهای معنوی اثر آیت‌الله فاضل لنکرانی با حضور آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
رونمايي از کتاب گفتارهاي مهدوي رونمايي از کتاب گفتارهاي مهدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ آیین رونمایی از کتاب گفتارهای معنوی اثر آیت‌الله فاضل لنکرانی عصر امروز با حضور آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که با حضور علما، طلاب و فرهیختگان حوزه و دانشگاه در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی استاد و پژوهشگر عرصه مهدویت به ایراد سخن پرداخت.

وی بیان کرد: کتاب گفتارهای معنوی موضوعات و مباحث علمی خوبی را در عرصه مهدویت مطرح کرده که برای علاقه‌مندان مفید است.

استاد و پژوهشگر عرصه مهدویت اظهار کرد: یکی از بحث‌هایی که به خوبی در کتاب گفتارهای مهدوی به آن توجه شده و مورد بررسی قرار گرفته بحث نیمه شعبان است.

بر ضرورت تألیف کتاب‌های عالمانه در عرصه مهدویت تأکید کرد و اظهار داشت: در حوزه علمیه باید بیش از پیش به مسأله مهدویت توجه شود و جای کتاب‌هایی همچون کتاب گفتارهای معنوی در این عرصه خالی است.

آیت‌الله طبسی با بیان این‌که ما باید تکلیف خود را در برابر امام زمان(عج) بدانیم، ابراز کرد: ما باید نسبت به مسأله مهدویت تکلیف خاص داشته باشیم و طبق وظیفه خود عمل کنیم.

وی با اشاره به این‌که 5 هزار کتاب راجع به مهدویت نوشته شده است، اظهار کرد: امروز دشمنان هجمه‌ها و شبهات فراوانی در عرصه مهدویت مطرح می‌کنند و ما باید در برابر این توطئه‌ها بایستیم.

گفتنی است کتاب گفتارهای مهدوی برگرفته از مجموعه گفتارها و سخنرانی‌های آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در عرصه مهدویت است.

کتاب گفتارهای مهدوی به تحریر و تحقیق حجت‌الاسلام محمدحسن دانش و در انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) منتشر شده است.

کتاب گفتارهای مهدوی شامل 10 گفتار است که شامل موضوعاتی همچون؛ حقیقت دین در عصر ظهور، فرق انحرافی در عصر غیبت، امید و انتظار فرهنگ مهدویت، نیمه شعبان عید بزرگ انسانیت، مهدویت و ظهور امتداد امامت و غدیر، مهدویت و الزامات معرفتی انتظار، ظهور وعده حتمی الهی، برکات و خصوصیات نیمه شعبان، آینده جهان در پرتو قرآن کریم و مهدویت محور وحدت اسلامی است./927/202/ع

ارسال نظرات