۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۰۹۳۳۶
آیت الله شبستری:

حضور آیت‌الله نوری همدانی در تبریز مغتنم و ارزشمند است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پس از استقبال حضرت آیت الله نوری همدانی، حضور این مرجع تقلی درا در تبریز مغتنم و ارزشمند دانست.
ورود آيت الله نوري همداني به تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز به همراه جمعی از علمای تبریز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در آستانه میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در تبریز، مایه خیر و برکت معنوی است.


وی با بیان این‌که حضور این مرجع بزرگ تقلید در تبریز مغتنم و ارزشمند است، خاطرنشان کرد: حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در تبریز توفیق و سعادتی از سوی خدا برای آذربایجان شرقی است، برنامه های مختلفی در طول زمان حضور ایشان در استان تدارک دیده شده که به اطلاع عموم مردم ولایت‌مدار خواهد رسید.


نماینده خبرگان رهبری ضمن خیر مقدم به این مرجع بزرگ تقلید، گفت: عموم علما و روحانیان استان درس ولایت‌مداری و دفاع از حریم رهبری نظام را از حضرت آیت الله نوری همدانی آموخته‌اند، نقش ارزشمند این بزرگوار در دفاع از ولایت فقیه در دوران فتنه 88 هیچگاه فراموش نخواهد شد.


آیت الله شبستری با بیان اینکه جشن بزرگ نیمه شعبان امروز با حضور اقشار مختلف مردم تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر با سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار خواهد شد، از عموم مردم برای شرکت در این محفل معنوی دعوت کرد.


وی با بیان این‌که حضرت آیت الله نوری همدانی فردا عصر دیداری با علما و روحانیان تبریز خواهند داشت، گفت: شنبه هفته آینده نیز مسؤولان استانی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار می کنند، ضمن این‌که دیداری با خانواده های معظم شهدا، نیروهای مسلح و فرهیختگان نیز پیش بینی شده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات