۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۹۵۰۸

جشن عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام القائم تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ 24 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران که واجد شرایط تلبس بودند، به دست آیت‌الله سید جواد علم‌الهدی، تولیت این مدرسه علمیه به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.
عمامه گذاري طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن عمامه گذاری طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام القائم(عج) عصر جمعه همزمان با نیمه شعبان، ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) با حصور آیت‌الله سید جواد علم‌الهدی، تولید این مدرسه علمیه برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم حجت‌الاسلام سید مجتبی بدری، مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با اشاره به این‌که این مدرسه علمیه حدود پنجاه سال است که به تربیت طلاب در مسیر مکتب تشیع و نشر معارف اهل‌بیت(ع) مشغول است، گفت: صدها طلبه جوان تحصیل‌کرده در این مدرسه علمیه در نظام جمهوری اسلامی مشغول خدمت هستند، همچنین قریب به پنجاه نفر از طلاب این مدرسه در درس خارج رهبر معظم انقلاب تلمذ می‌کنند.

وی به تحصیل 250 طلبه و فعالیت 35 استاد و کارمند در این مدرسه اشاره و ابراز داشت: این مدرسه علمیه در دوران دفاع مقدس به‌عنوان یک سنگر بیش از بیست شهید و تعدادی جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بر پایه این گزارش در این مراسم 24 نفر از طلاب این مدرسه که واجد شرایط تلبس بودند، به دست آیت‌الله سید جواد علم‌الهدی، تولیت این مدرسه علمیه به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.

این مراسم با اجرای تواشیح و سرود گروه شمس، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت و تقدیر از تعدادی از اعضای کادر اجرایی این مدرسه علمیه همراه بود.

این گزارش حاکی است در این مراسم آیت‌الله سید مهدی خلخالی استاد حوزه علمیه خراسان، اساتید حوزه، طلاب و فضلا و خانواده برخی از طلاب حضور داشتند./956/پ202/ب

ارسال نظرات