۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۲۰۳

گاهنامه آدینه ملکوتی در بناب منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ گاهنامه آدینه ملکوتی به همت جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب منتشر و توزیع می شود.
رسول باقري، سردبير گاهنامه آدينه ملکوتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، گاهنامه آدینه ملکوتی به سردبیری رسول باقری از طلاب فرهیخته حوزه علمیه بناب، به همت جمعی از طلاب و فضلای این شهر و با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه بناب در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به زیور طبع آراسته می شود.


سردبیر این نشریه دینی در گفت‌وگو با خبرنگار بناب، اظهار داشت: این نشریه در مناسبت های مختلف در تیراژ هزار نسخه پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه بناب در میان عموم نمازگزاران توزیع می شود که حاوی مطالب ارزشنمدی چون خبر، یادداشت، سرمقاله، تحلیل مسائل سیاسی روز، احادیث و روایات، تفسیر آیات قرآنی و ... است.


رسول باقری ادامه داد: تاکنون 9 شماره از این نشریه با همکاری علمای برجسته استانی و کشوری همچون حجج اسلام سیدمهدی قریشی، ناصر اصغری، سیدمحمدباقر سیدی، امیر ابراهیم زاده، علی عباسیان فعال آذر، حسین آخوندی و مهدی بهرامی چاپ و توزیع شده است.


وی با بیان این‌که هر یک از شماره های گاهنامه آدینه ملکوتی به با محوریت موضوعی خاص بوده است، گفت: پیامبر عظیم الشأن اسلام، دهه فجر، ایام فاطمیه، عید نوروز، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، شهادت امام هادی(ع)، میلاد مولای متقیان علی(ع)، بعثت پیامبر اسلام و نیمه شعبان مهمترین موضوعات شمارگان این گاهنامه بوده است.


به گفته باقری بولتن های دیگری با عنوان «در محضر استاد» ویژه تذکرات اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب، بولتن ویژه حجاب و بولتن ویژه مسائل روز و جریان شناسی سیاسی نیز به همت طلاب این مرکز علوم دینی تهیه و در اختیار عموم قرار می یگرد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات