۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۱۱۰۰۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

جوانان را با ترویج سبک زندگی اسلامی از سردرگمی نجات دهیم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به سبب تبلیغات گسترده کشورهای غربی با استفاده از ماهواره ها، جوانان ما در سردرگمی به سر می برند؛ بنابراین باید با بهره گیری از سبک زندگی اسلامی آنان را از این سردرگمی نجات دهیم.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن همایش تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است.

وی بیان داشت: ماه مبارک رمضان از ایام خوب تبلیغ و یکی از بهترین فرصت ها است که مبلغان باید در این ما حضوری فعال داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به وضعیت جهان اسلام در جامعه امروزی، افزود: مبلغان باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان این که باید در مباحث ولایت فقیه و شبهاتی که وجود دارد پاسخگو باشیم، افزود: مبلغان باید در زمینه اقامه نماز، نماز جماعت، حضور در مسجد، بحث های قرآنی و در رابطه با آسیب های اجتماعی فعال باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی راه گشای بسیاری از مشکلات است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تبلیغات کشورهای غربی و ترویج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی، تبلیغات شبکه های ماهواره ای و اینترنت، یادآور شد: جوانان ما امروز سردرگم هستند.

وی با تأکید براین که باید با ترویج سبک زندگی اسلامی به ویژه بین نسل جوان آنان را از این سردرگمی نجات دهیم، خاطرنشان کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی بنیان خانواده را تحکیم می بخشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر این که مبلغان تنها به صورت تئوری تبلیغ نکنند، بیان داشت: تبلیغ مبلغان باید کاربردی باشد.

وی در ادامه افزود: مبلغان در ماه مبارک رمضان در زمینه عفاف و حجاب، تقویت اعتقادات، مشکلات و آسیب های اجتماعی، پیش گیری از مواد مخدر، در زمینه حفظ محیط زیست و در بحث عتبات عالیات نیز تبلیغ کنند.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر این که در ایام رمضان نباید هیچ مسجدی بدون امام جماعت باشد، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان مسجد محور باشیم./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات