۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۱۳۹۴۰
استاد حوزه علمیه لرستان:

ترویج سبک زندگی غربی در جامعه از عوامل بد حجابی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه لرستان، ترویج سبک زندگی غربی را از دیگر عوامل بد حجابی در جامعه بیان کرد و گفت: خانواده ها در این راستا نقش بسزایی برعهده دارند، باید فرزندان خویش را با سبک زندگی اسلامی تربیت کنند
عفاف و حجاب

حجت‌الاسلام احمد اکبریان، استاد حوزه علمیه و کارشناس معارف اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز مسأله ای نگران کننده است که امنیت جامعه را مختل می کند.

 

وی با بیان این که حجاب و عفاف امری فطری است، تأکید کرد: این مسأله باید در جامعه به صورت جدی پی گیری شود.

 

این استاد حوزه علمیه لرستان با بیان این که اگر نگاه سالم نداشته باشیم زندگی کردن در جامعه سخت می شود، خاطرنشان کرد: حجاب اسلامی در جامعه موجب ایجاد جامعه سالم می شود.

 

وی اشاعه و گسترش فساد، بدحجابی، بی بند و باری را از توطئه های دشمنان بیان کرد و افزود: دشمنان اسلام با وارد شدن در مسائل فرهنگی می خواهند نیروهای جوان جامعه ما را نابود کنند.

 

این کارشناس معارف اسلامی در لرستان تأکید کرد: برای مبارزه با این شبیخون فرهنگی باید کارهای اساسی و فرهنگ سازی مستمر در جامعه انجام شود.

 

گفتمان سازی مهم ترین راه مقابله با بی حجابی است

 

حجت الاسلام اکبریان با بیان این که گفتمان سازی مهم ترین راه مقابله با بی حجابی است، عنوان داشت: حوزه های علمیه، روحانیان، مبلغان و اساتید دانشگاه ها نقش بسزایی در تقویت حجاب اسلامی دارند.

 

وی در ادامه با بیان این که امر به معروف وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: نهادهای فرهنگی باید در راستای حجاب و عفاف و تقویت این مهم به ویژه بین نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.

 

این کارشناس معارف اسلامی در لرستان خاطرنشان کرد: مسأله حجاب و عفاف باید در جامعه اسلامی به صورت یک قانون اجرا شود تا به نتیجه برسد که نیازمند عزم عمومی است.

 

حجت الاسلام اکبریان در ادامه ترویج سبک زندگی غربی را از دیگر عوامل بد حجابی در جامعه بیان کرد و عنوان داشت: خانواده ها در این راستا نقش بسزایی برعهده دارند، باید فرزندان خویش را با سبک زندگی اسلامی تربیت کنند./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات