۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۰۱۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمت صادقانه به مردم نیازمند اقتداء به حکومت علوی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حکومت حضرت علی(ع) یک الگوی کامل و همه جانبه برای دولتمردان است و مدیران ما برای خدمت به مردم و توجه به محرومان باید به حکومت علوی اقتداء کنند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع کارکنان استانداری مازندران به تشریح فضائل و ابعاد شخصیتی مولای متقیان حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: علی (ع) 23 سال در رکاب رسول خدا (ص) جهاد کرد، 25 سال برای وحدت و انسجام در بین مسلمانان صبر و سکوت کرد و پنج سال هم حکومت را برای برپایی عدالت علوی بر عهده گرفت.

 

وی افزود: حکومت حضرت علی(ع) یک الگوی کامل و همه جانبه برای دولتمردان است و مدیران ما برای خدمت به مردم و توجه به محرومان باید به حکومت علوی اقتداء کنند.

 

آیت الله طبرسی تاکید کرد: حب علی(ع) منشأ سعادت و نجات ما است و فرصت خدمت به مسلمانان و مؤمنان فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است که در اختیار مدیران و مسؤولان قرار گرفته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گذاری در اختیار آنها قرار داده شده است در رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.

 

آیت‌الله طبرسی خدمت‌گذاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی نمایندگان مجلس باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد وهمبستگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین برگزاری پرشکوه نماز جماعت در ادارات را مهم خواند و گفت: نماز شناسنامه دنیوی و اخروی ما است و انتظار ما این است که مسؤولان دستگاه های اجرایی در صف مقدم نماز قرار گیرند و برای اقامه پرشکوه آن تلاش کنند.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: نماز جماعت را باید پویا، زنده و پرشکوه نگاه داشت که شکوه و عظمت اسلام با نماز پرشکوه تجلی می یابد.

 

آیت الله طبرسی ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای تمرین زندگی علوی و اسلامی  خواند و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا سبک زندگی علوی داشته باشیم و علی (ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

 

وی حضور مستمر مسؤولان میان مردم را متذکر شد و افزود: مبادا ضعفا و محرومان فراموش شوند، مسؤولان ما باید در میان مردم و با مردم باشند و خدمت به مردم را افتخاری بزرگ بدانند و از این فرصت برای حل مشکلات مردم بهره ببرند.

 

آیت‌الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: دشمنان بیش از سه دهه است که همه توان و سرمایه خود در جهت تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند، اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی کردند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات