۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۱۴۶۸۹

نمایشگاه قرآنی ایران در بنگلادش به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه قرآنی ایران داکا در بنگلادش پس از 5 روز فعالیت به کار خود پایان داد.
حجت‌الاسلام مظلومي معاون محترم فرهنگي بعثه‌ي مقام معظم رهبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاه قرآنی ایران داکا که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان و با مشارکت دانشگاه بین‌المللی دیفودیل بنگلادش در سالن همایش‌های این دانشگاه و در شب‌های قدر افتتاح شده بود، پس از 5 روز فعالیت به کار خود پایان داد.


خسروآبادی، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در داکا در آیین گشایش این نمایشگاه در سخنانی ماه رمضان را فرصتی برای فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: قرآن کتاب آسمانی ما مسلمانان، خود به تنهایی می‌تواند عامل وحدت و انسجام و نزدیکی مسلمانان به همدیگر باشد.


همچنین حجت‌الاسلام مظلومی، معاون محترم بعثه‌ مقام معظم رهبری در خصوص ماه مبارک رمضان و اهمیت قرآن و قرآن‌خوانی در این ماه سخن گفت و دانشجویان و اساتید را به مطالعه پیرامون اهمیت و عظمت ماه مبارک رمضان و نزول قرآن در این ماه توصیه کرد.


محمد یوسف، از معاونان و اساتید دانشگاه دیفودیل نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت. وی رایزنی فرهنگی ایران در داکا تشکر کرد که این فرصت را برای دانشگاه به وجود آورده تا دانشجویان بیشتر بتوانند در جهت شناخت قرآن و عظمت آن مطالعه و تلاش کنند.


پایان‌بخش این نمایشگاه که با استقبال مسلمانان بنگلادش رو به رو شده بود و به مدت 5 روز ادامه داشت، محفل افطاری بود که در فضایی بسیار روحانی و قرآنی برگزار شد./994/ب102/د

ارسال نظرات