۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۸۹۳

تاکید مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان بر فعالیت رسانه ای در حوزه مساجد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان، خواستار بررسی راه های تعامل هرچه بیشتر و بهتر مرکز خدمات حوزه و خبرگزاری رسا و ایجاد نگرش صحیح در انعکاس اخبار برای بزرگان و طلاب شد.
مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت‌الاسلام حائری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در دیدار حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، خواستار تمرکز فعالیت های این رسانه حوزوی در دو بخش حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی و دینی شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط با مردم در فرهنگ سازی جامعه تأثیرگذار است، افزود: خبرگزاری رسا وظیفه دارد با ایجاد نگرش صحیح در انعکاس اخبار برای بزرگان و طلاب، افراد شاخص حوزه را به عنوان الگو برای مردم معرفی کند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان همچنین فعالیت رسانه ای در حوزه مساجد را ضروری دانست و با ابراز تأسف از مطرح نشدن مساجد در جامعه به عنوان موضوع مهم خبری، از مسؤولان خبرگزاری رسا خواست در این عرصه وارد شوند.

 

حجت‌الاسلام حائری خواستار تهیه گزارش از فعالیت ها و خدمات مرکز خدمات حوزه شد و پیشنهاد داد: با توجه به گسترش فعالیت های مرکز خدمات و ضرورت اطلاع رسانی آن، نشستی بین مسؤولان خبرگزاری رسا و مسؤول مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شود.

 

وی شرط برقراری ارتباط دو سویه را تعریف راهکار عملیاتی بین دو مرکز عنوان و اظهار کرد: مناسب است خدمات خبرگزاری رسا به مرکز خدمات و در مقابل کمک های مرکز خدمات به این رسانه مشخص شود.

 

راه اندازی بخش مشاوره ویژه طلاب و خانواده طلاب در خبرگزاری رسا از دیگر پیشنهادهای مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان بود که وی در این زمینه گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه می تواند هزینه استاد را فراهم و مطالب مورد نیاز را تهیه کند.

 

حجت‌الاسلام حائری با بیان اینکه خبرگزاری رسا می تواند به عنوان پل ارتباطی قوی بین مسؤولان حوزه و مجموعه بدنه حوزه مطرح شود، تصریح کرد: خبرگزاری رسا با ایجاد جاذبه، فعالیت های رسانه ای خود را در بین طلاب گسترش دهد.

 

وی خواستار بررسی راه های تعامل هرچه بیشتر و بهتر مرکز خدمات حوزه و خبرگزاری رسا شد و گفت: بسیاری از طلاب نویسنده نمی دانند تألیفات خود را به کجا عرضه کنند که مناسب است خبرگزاری رسا بخشی را به این امر اختصاص دهد./920/پ202/ب

ارسال نظرات