۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۱۴۹۲۸
آیت الله نمازی:

جنایات رژیم صهیونیستی با هیچ کلام و قلمی قابل ترسیم نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: سرنوشت مسلمانان فلسطین به گونه ای شده است که امروز دلارهای کشورهای مسلمان عربی از سوی اسرائیل برعلیه مسلمانان عرب زبان فلسطین به کار گرفته می شود.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان گفت: دولت ها و حتی ملت هایی که شعار عربیت می دهند و در جنگ ایران و عراق با عنوان حمایت از کشور عربی عراق به صدام کمک می کردند در برابر جنایات اسرائیل درغزه سکوت کرده اند.

 

وی افزود: هیچ زبان و بیانی و کلامی و هیچ شعر و هیچ قلمی نمی تواند عمق جنایاتی را که رژیم غاصب اسرائیل بر علیه بشریت در فلسطین اشغالی مرتکب می شود ترسیم نماید.

 

آیت الله نمازی با محکوم کردن جنایات ارتش صهیونیستی در غزه گفت: در حالی که تمامی کشورهای جهان و ملت های آنان جنایات ارتش جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل را درغزه محکوم کرده اند اما رییس جمهور جنایتکار آمریکا از این رژیم جعلی حمایت می کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری جنایات ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل را در غزه عمیق و آزاردهنده خواند و با اشاره به شهادت مادر و فرزندی‌که تازه متولد شده است یاد آورشد: براساس اعتراف معاونت غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیستی درسازمان ملل 80 درصد از شهدای فلسطینی افراد غیرنظامی وزنان و کودکان فلسطینی هستند.

 

آیت الله نمازی سکوت سران کشورهای عربی که با شعار حمایت عربیت در برابر عجم طی 8 سال دوران دفاع مقدس با کمک های خود از صدام حسین حمایت کرده اند امروز در برابر کشتار مسلمانان عرب در فلسطین سکوت کرده اند.

 

به گفته وی در گذشته جمال عبدالناصر رییس جمهور مصر و عبدالکریم قاسم رییس جمهور عراق غیور مردانی بودند که برای دفاع از مردم مسلمان و عرب فلسطین وارد جنگ با اسرائیل شدند اما امروز سران کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم اسرائیل نه تنها سکوت کرده اند بلکه هزینه های حمله اسرائیل به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را نیز بر عهده گرفته اند.

 

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: السیسی رییس جمهوری کشور مصر تاکنون 250 میلیارد دلار از پادشاه عربستان برای حمایت از اسرائیل در برابرحماس و مقاومت مردم فلسطین دریافت نموده است.

 

نماینده ولی فقیه درکاشان بااشاره به این که اگر کسی ندای کمک خواهی مسلمانی را شنید و پاسخی به آن ندهد مسلمان نیست افزود: امروز در حالی که هیچ امیدی به دولت های کشورهای مسلمان نیست، ملت های آمریکا و اروپا باید جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم کنند.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید مبنی بر دو وظیفه مهم دولت های اسلامی در برابر مردم فلسطین گفت: ارسال کمک های دارویی و غذایی و مسلح کردن مردم کرانه باختری باید در اولویت دولت های اسلامی قرار داشته باشد.

 

امام جمعه کاشان همچنین پنجم مهرماه را سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان امام در سال 58 توسط آیت الله طالقانی اعلام کرد و از نماز جمعه به عنوان محور اتحاد ملت ایران نام برد و تأکید کرد: اگرنماز جمعه به درستی برای جوانان تحلیل و تفسیر شود آثار و برکات و دستاوردهای زیادی را برای جامعه خواهد داشت.

 

وی تأکید کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید هنر استفاده از تمامی ظرفیت های نماز جمعه را داشته باشند که تمامی مسائل اقتصادی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی، مدیریتی کشور توسط خطبا در نمازهای جمعه ساماندهی می شود اما متأسفانه تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است./1307/پ201/ب

ارسال نظرات