۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۱۵۲۵۲
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

دشمن با داد و بیداد و تحریم می‌خواهد امنیت اسرائیل را حفظ کند/ انحراف خواص هیچ تأثیری در حمایت مردم از انقلاب ندارد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این‌که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: امروز پشت خانه اسرائیل هستیم و همه داد و بیدادها برای این است که ما را برگردانند و تحریم‌ها و فشارها نیز برای همین است.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه شورای مرکزی عمار دوشنبه شب در مراسم پنجمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، با بیان این‌که جریان وهابیت تکفیری ساخته و پرداخته استکبار جهانی است، گفت: برخی می‌گفتند که جریان وهابیت تکفیری وابسته به جایی نیستند اما مشاهده کردیم که خانم کلینتون کتاب نوشت و اذعان کرد که ما داعش را راه اندازی کرده و از برخی کشورها برای آنها تقاضای کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که 10 دستگاه جاسوسی قوی صهیونیست پشت قضیه وهابیت تکفیری و داعش هستند، ابراز کرد: اینها ابن تیمیه و محمد عبدالوهاب را به وجود آوردند و امروز نیز با هدف مشخص به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با بیان این‌که شیطان دائما برای انسان القای تردید می‌کند،‌ اظهار داشت: حتی اهل یقین نیز ممکن است در برابر وسوسه‌ها و تردیدهای شیطان کم بیاورند.

رییس قرارگاه شورای مرکزی عمار در پاسخ به این شبهه که شهدا پس از شهادت چگونه فیض می‌دهند و در قرآن زنده شمرده شده‌اند، افزود: کسی که می‌میرد ابزار ارتباطی خود را از دست می‌دهد اما شهدا به واسطه رزق جدیدی که از رب گرفته اند دارای فیض هستند و همچون زندگان اثر می‌گذارند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که شهدا مأموریتی دارند و این مأموریت برای ما مانده است،‌ ابراز کرد: شهدا آیات بینات هستند و خدا به واسطه این شهدا در هر زمان و مکانی حقانیت حق را به اثبات می‌رساند.

وی در ادامه بر ضرورت قدردانی از ملت ایران با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها تأکید کرد و گفت: این که بچه فلانی دارد محاکمه می‌شود در میان مردم ما آب از آب تکان نمی‌خورد در حالی که این موارد و ضعف‌های بزرگان ما می‌توانست مردم را از خط خارج کند، اما مردم می‌گویند فلانی از قطار انقلاب پیاده شده اما قطار در حال حرکت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در ادامه هدف امام خمینی(ره) را جمع کردن بساط سلطنت شاهنشاهی، ایجاد جمهوری اسلامی و رساندن پرچم به دست صاحب اصلی ذکر کرد و افزود: دو هدف اولیه امام محقق شد و معجزه رأی ملت به جمهوری اسلامی بالاتر از معجزه جمع کردن بساط سلطنت شاهنشاهی بود.

رییس قرارگاه شورای مرکزی عمار با بیان این‌که امام خمینی(ره) به دنبال مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) بودند، ابراز کرد: امام راحل برای رسیدن به این مهم بر برداشتن موانع و تربیت نیرو تأکید فراوان داشتند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: وقتی حضرت مهدی(عج) ظهور کنند صدای ایشان را همه می‌شنوند و حضرت برخلاف بقیه انبیا و اولیا هدف خود را در همان ابتدا برای همه بیان می‌کنند و در چنین زمانی استکبار جهانی بیکار نمی‌نشیند و ما می‌دانیم که موشک هسته‌ای روی کعبه نشانه رفته است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز میلاد امام زمان(عج) مبنی بر این‌که وعده الهی تحقق پیدا می‌کند، بیان کرد: ما رفتن شاه را باور نمی‌کردیم اما وعده خدا تحقق یافت و امروز نیز رساندن پرچم به دست امام زمان(عج) وظیفه ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این‌که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: امروز پشت خانه اسرائیل هستیم و همه داد و بیدادها برای این است که ما را برگردانند و تحریم‌ها و فشارها نیز برای همین است.

رییس قرارگاه شورای مرکزی عمار با بیان این‌که مردم ما امام زمانی هستند و برای همین سختی‌ها را تحمل می‌کنند، خطاب به مسؤولان، ابراز کرد:‌ مسؤولان ما نیز باید امام زمانی باشند و آمریکا را به حساب نیاورند./927/پ202/ج

ارسال نظرات