۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۱۵۶۹۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

خبرنگاران نقش بسزایی در تبیین فرهنگ اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل می کند، نقش خبرنگاران را در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی مهم دانست.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در بخش های گوناگون، افزود: اصحاب رسانه باید در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند. 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که اصحاب رسانه باید آگاهی آحاد جامعه را ارتقا دهند و مسائل مهم جامعه امروز را بیان کنند، افزود: رسانه ها باید فرهنگ اصیل اسلامی را به ویژه بین نسل جوان جامعه تبیین و ترویج دهند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که دشمنان اسلام فرهنگ و جوانان را که سرمایه های جامعه اسلامی هستند هدف قرار داده اند، تأکید کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات ما باید با قلم خویش در برابر خنثی کردن توطئه های دشمن، قلم بزنند.

وی تأکید کرد: رسانه ها برای خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام باید با تقویت باورهای دینی در جامعه، ارزش های اسلامی را ترویج و تبیین کنند.

حجت الاسلام مبلغی عنوان داشت: اصحاب رسانه باید با توجه به رسالت سنگینی که بردوش دارند، در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

اصحاب رسانه چشم تیز بین جامعه هستند

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه با بیان جایگاه خبرنگاران و نقش مؤثر آنان در جامعه، بیان داشت: اصحاب رسانه چشم تیزبین جامعه و زبان مردم هستند، باید با بیان واقعیت ها، پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان باشند.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه صداقت، عدالت، انصاف و امانت داری را از ویژگی های بارز خبرنگاران بیان کرد و افزود: حضور خبرنگاران فعال در جامعه موجب رشد در عرصه های گوناگون اجتماعی می شوند./9459/203/ع

ارسال نظرات