۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۶۴۶

شاهد یاران میزبان «دولت عشق»

خبرگزاری رسا ـ چاپ دوم ویژه نامه ماهنامه شاهد یاران ویژه شهدای دولت به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
شاهد ياران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در دیباچه «دولت عشق» می خوانیم؛ این ویژه نامه برای نخستین بار در شهریور سال 1385 منتشر شد و آنچه اکنون پیش روی شما عزیزان است، چاپ مجدد این ویژه نامه البته با اندکی اضافات است که همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تقارن آن با هفته دولت تقدیم حضورتان می گردد.

 

شهدای دولت در آئینه توصیه امام رحمة الله علیه و رهبری، شهید رجایی در آینه توصیف رییس جمهور( دکتر حسن روحانی)، گفتنی هایی از انتخاب شهید رجایی به نخست وزیری در خاطرات آیت اله امامی کاشانی، شهید رجایی در قامت یک همسر در گفتگو با همسر شهید، بعداز ظهر 8 شهریور60 به روایت یکی از کارکنان نخست وزیری، شهید باهنر در آینه روایت خود، یادها و یادمانهایی از همسنگرقدیم در آینه خاطرات آیت اله هاشمی رفسنجانی از متون خواندنی این ماهنامه است.

 

گفت و شنود های تخصصی به همراه اسناد، مقالات و تصاویر منتشر نشده درباره شخصیت و سیره شهیدان والامقام: چمران، فکوری، تندگویان نامجو، فیاض بخش، قندی، کلانتری و سلیمی جهرمی در این ویژه نامه منتشر شده است.

 

گفتنی است؛ ماهنامه شاهد یاران به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به مدیر مسئولی حجت الاسلام احمد مازنی و سردبیری محمد علی فقیه منتشر گردیده است./998/د102/ق

ارسال نظرات