۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۲۰۹۹۲

انتقاد آیت الله طبرسی از حضور کمرنگ مدیران در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که بارها بر اهمیت جایگاه ستاد احیاء امر و معروف و نهی از منکر تأکید کردم، بیان داشت: متأسفانه عدم حضور برخی از مدیران در جلسه این ستاد موجب دل نگرانی ما است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در  دومین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان که  با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جباری نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایشان از شخصیت هایی بودند که در بحث تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر پیشگام بوده و به یقین جای ایشان در بین ما خالی است و امید آن داریم خدا روحش را شاد کند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل جلسات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در مازندران، گفت: ما در این جلسات درد را می گوییم و راه درمانش را هم بیان می کنیم اما آنکه می خواهد درد را درمان کند چه کسی همچنان مبهم است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که بارها بر اهمیت جایگاه ستاد احیاء امر و معروف و نهی از منکر تأکید کردم، بیان داشت: متأسفانه عدم حضور برخی از مدیران در جلسه این ستاد موجب دل نگرانی ما است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که احساس می شود هنوز جایگاه جلسات امر به معروف و نهی از منکر برای مدیران ما جا نیفتاده است، افزود: اگر بدانیم این جلسات و تشکیل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چقدر در زندگی ما اثر دارد و آدم را هدایت می کند و کار پیامبران را انجام می دهد آنگاه پی به جایگاه ستاد امر به معروف خواهیم برد.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران، افزود: ما در حکمت نظری مشکلی نداریم اما در حکمت عملی مشکلات فراوانی داریم که نمی دانیم چه طور آن را معالجه کنیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که باید از همه ظرفیت ها در جهت گسترش مبانی دینی در جامعه بهره گیریم، تصریح کرد: هر فردی که در این خصوص احساس تکلیف و وظیفه می کند به میدان بیاید و کسانی که در این خصوص کوتاهی می کنند باید نزد پروردگار خود پاسخگو باشند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که فرهنگ دینی ما از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ ارزشمند و اثرگذار را به آیندگان منتقل کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، احکام ناب و ارزشمند الهی در بخش های مختلف جامعه نهادینه شده است، تصریح کرد: اما این به آن معنا نیست که ما مطلق شدیم و به اهدافمان رسیدیم و نباید آن را ساده بگیریم که اگر کمرنگ شود، همه چیز ما چه فرهنگ چه اقتصاد و حتی ارزش های خانوادگی و سبک زندگی که مدنظر مقام معظم رهبری است از بین خواهد رفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان تذکر لسانی را از اولویت های امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که باید اجرا شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات