۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۲۱۱۵۹

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران با حضورآیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در مدرسه المهدی رامسر برگزار شد.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رامسر، مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مازندران امروز با حضورآیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت الاسلام عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در مدرسه المهدی رامسر برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در این مراسم از پذیرش حدود 300 نفر طلبه جدید الورود در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این طلاب پس از گذراندن مراحل گزینش که شامل شرکت در آزمون ورودی، تحقیق میدانی، مصاحبه، حضور در طرح میثاق طلبگی و همچنین شرکت در طرح اختبار و تثبیت است به عنوان طلبه جدید وارد مدارس علمیه استان شدند.

 

وی با بیان این که آغاز سال تحصیلی هر ساله در یکی از مدارس علمیه استان برگزار می شود، افزود: این مراسم سال گذشته با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار و امسال نیز به میزبانی مدرسه علمیه المهدی رامسر برگزار شد.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که مدرسه علمیه المهدی یکی از مدارس فاخر استان مازندران به شمار می رود، تصریح کرد: در حال حاضر صد طلبه در این مدرسه علمیه مشغول به تحصیل علوم حوزوی هستند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود نیز از پذیرش مدرسه علمیه باقرالعلوم شهر شیرگاه برای نخستین بار در سال تحصیلی جدید خبر داد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات