۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۲۱۲۸۱

رییس جدید دانشگاه معارف اسلامی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ آیین آغاز سال تحصیلی جدید و مراسم تودیع و معارف دانشگاه معارف اسلامی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در قم برگزار شد.
دانشگاه معارف اسلامي قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین آغاز سال تحصیلی جدید و مراسم تودیع حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری رییس سابق و معارفه حجت‌الاسلام روح الله شاکری رییس جدید دانشگاه معارف اسلامی ظهر امروز با حضور مسؤولان این دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رییس سابق و جدید دانشگاه معارف اسلامی، معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی و مشاور استاندار قم در امور علمی و دانشگاهی به ایراد سخن پرداختند.

 

حجت‌الاسلام مؤدب عضو هیأت علمی دانشگاه قم و عضو وابسته دانشگاه معارف اسلامی در این مراسم از این دانشگاه به عنوان دانشگاهی موفق و مهم نام برد.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه قم گفت: دانشگاه‌ معارف اسلامی از سال 85 کار خود را رسما آغاز کرده است که در این مدت کوتاه پشرفت‌های خوب و چشمگیری داشته است.

 

وی تصریح کرد: ما در چند سال گذشته شاهد خدمات شبانه و روزی رییس و مسؤولان این دانشگاه بودیم؛ از این‌رو این دانشگاه در سطح کشور جایگاه بسیار مهمی داشته و در سطح اهداف خود بسیار موفق بوده است.

 

حجت‌الاسلام مؤدب با تقدیر از تلاش رییس سابق دانشگاه معارف اسلامی خواستار ادامه حرکت رو به جلوی این دانشگاه در پیشرفت‌های مختلف شد و بیان داشت: این دانشگاه مرکز علمی است که می‌تواند میزبان دانشجویان خارج از کشور باشد.

 

وی یادآور شد: رییس دانشگاه اسلامی مسکو صریحا گفت «ما در مسکو دانشگاه اسلامی تأسیس کرده‌ایم که دست نیاز به سوی شما دراز می‌کنیم، از مصر، عربستان، ترکیه و کویت استاد نمی‌خواهیم از ایران اسلامی استاد می‌خواهیم».

 

عضو وابسته دانشگاه معارف اسلامی با بیان این‌که باید مجلات این دانشگاه به زبان‌های دیگر ترجمه شود، عنوان داشت: این کار سبب گسترش معارف اسلامی در سطح بین المللی می‌شود.

 

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما بسیار سنگین بوده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که ضمن انجام وظایف خود بتوانیم جایگاه واقعی شهر مقدس قم را به عنوان شهر علمی به جهانیان معرفی کنیم./993/پ202/ی

ارسال نظرات