۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۲۱۸۴۱

کمرنگ کردن نظام ولایی و امامت مهم ترین هدف تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با بیان این که دشمن در طول تاریخ سعی کرده نظام ولایی را به عنوان مهم ترین رکن پویایی اسلام و تشییع از مردم جدا کند، گفت: تمامی فعالیت های فرهنگی دشمن در کم رنگ کردن نظام ولایی خلاصه می شود.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا عزیزی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی خوسف و امام جمعه این شهرستان پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شرکت کننده در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که دشمن از ابتدای تاریخ تاکنون به دنبال کم رنگ کردن نظام ولایی و امامت بوده است، افزود: اگر نگاهی گذار به تاریخ اسلام داشته باشید متوجه می شوید افول نظام اسلامی زمانی آغاز شده است که مسلمانان از نظام ولایی فاصله گرفتند و نظام سلطنتی را جایگزین نظام ولایی کردند.

 

وی با بیان این که نظام ولایی مهم ترین راهبرد پویایی اسلام است، گفت: نظام ولایی موجب وحدت در نظام هستی می شود و از آن جایی که این نظام با نظام خلقت کائنات در ارتباط مستقیم است پیروری از امام و نظام ولایی موجب می شود جهان و مردم در مسیری که توسط خداوند برای آنها مشخص شده حرکت کنند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به این که دشمن به ثمرات نظام ولایی پی برده است، افزود: دشمن از طریق ماهواره و به راه اندازی جریان و طیف های فکری مختلف در سطح کشور می خواهد مردم را با نظام ولایی بیگانه کند و به همین خاطر با انواع شبهات به دنبال زیر سوال بردن نظام مطلقه ولایت فقیه بوده و این نوع از نظام را با نهایت بی شرمی نظامی استبدادی و خود کامه تلقی می کند.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان این که ماهواره ها می خواهند جامعه را از معنویت به سمت دنیاگرایی سوق دهند، ادامه داد: متاسفانه بعضی از افراد از روی نادانی تئوری های فکری برگرفته از ماهواره را در سطح جامعه پراکنده می کنند و به صورت تعمدی یا ناخواسته قصد کاهش جایگاه ولایت را دارند.

 

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر تبیعت از نظام ولایی را راهکار بقا و تعالی نظام اسلامی عنوان کرده اند، گفت: مصداق های سخنان ایشان به خوبی در جامعه برای مردم روشن شده است و مردم متوجه شده اند که دشمن هرگاه ارتباط مردم را با نظام ولایی کم رنگ و سرد می بیند از این روزنه برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند که فتنه سال 88 و بی بصیرتی خواص از این جمله است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف با اشاره به این که باید توطئه های ماهواره از حمله به نظام ولایی برای مردم تبیین شود، ادامه داد: تا زمانی که فتنه های دشمن به خوبی برای مردم روشن نشود نمی توان از عموم مردم انتظار یاری داشت.

 

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به این که فصل جدایی اسلام از سایر ادیان الهی اتکا بر نظام ولایی است، گفت: در قرآن کریم به خصوص در آیه های ابتدایی سوره بقره خداوند از خلافت و امامت پیامبران بر زمین به عنوان بهترین نظام یاد کرده و این نظام را لازمه تعالی بشر می داند و از بشر می خواهد برای رسیدن به کمال به امام و نظام ولایی تمسک جوید ./968/پ203/ب

ارسال نظرات